Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Data Analyst in Retail
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Ke Zdibsku 193, Zdiby, Česko
Ke Zdibsku 193, Zdiby, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 50 000 Kč/měsíc
45 000 - 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
WHAT WILL BE YOUR WORKLOAD?
- Ensuring an effective and efficient process of the information flow of sales and storage information between stores and the company
- Preparation of analysis and reports for other departments
- Analyzing business results
- Ad hoc reports (sell-in, sell-out, etc.) to Retail Operation Manager
- Data management
- Communication with customers about the implementation of new reports, solving issues, etc.
- Improving existing reports
- Communication and cooperation with sales and retail team
WHAT CAN WE OFFER?
- 5 weeks of holidays
- Cafeteria
- Multisport card
- Fresh fruits and donated lunch
- Language courses
- Transport donation
- Cell phone, Notebook
- Flexible working time
WHO ARE WE LOOKING FOR?
- Advanced knowledge of MS OFFICE, especially EXCEL - pivot tables, graphs, macro, conditional formatting, functions like VLOOKUP, SUMIF, COUNTIF, SUBTOTAL and other
- Advanced level of English (spoken and written)
- Knowledge of financial KPI's, retail math
- Knowledge of COGNOS, MS Access, BI applications is an advantage
- Experience with POS systems (WinShop, MS Dynamics or else) is a great advantage
- Analytical, creative, logical thinking and innovative approach
- Experience in a similar position at least 1 year
- Good communication skills, result orientation, teamworking and adaptation for changes
- Ensuring an effective and efficient process of the information flow of sales and storage information between stores and the company
- Preparation of analysis and reports for other departments
- Analyzing business results
- Ad hoc reports (sell-in, sell-out, etc.) to Retail Operation Manager
- Data management
- Communication with customers about the implementation of new reports, solving issues, etc.
- Improving existing reports
- Communication and cooperation with sales and retail team
WHAT CAN WE OFFER?
- 5 weeks of holidays
- Cafeteria
- Multisport card
- Fresh fruits and donated lunch
- Language courses
- Transport donation
- Cell phone, Notebook
- Flexible working time
WHO ARE WE LOOKING FOR?
- Advanced knowledge of MS OFFICE, especially EXCEL - pivot tables, graphs, macro, conditional formatting, functions like VLOOKUP, SUMIF, COUNTIF, SUBTOTAL and other
- Advanced level of English (spoken and written)
- Knowledge of financial KPI's, retail math
- Knowledge of COGNOS, MS Access, BI applications is an advantage
- Experience with POS systems (WinShop, MS Dynamics or else) is a great advantage
- Analytical, creative, logical thinking and innovative approach
- Experience in a similar position at least 1 year
- Good communication skills, result orientation, teamworking and adaptation for changes
Informace o náboru
If you think you are the one for us do not hesitate and send me your CV via mail: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Global leader in branded lifestyle apparel, footwear and accessories.
Global leader in branded lifestyle apparel, footwear and accessories.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
1
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3663450
Dátum zverejnenia: 11.6.2019
2019-06-11
lokalita: Klecany Pozícia: Finanční analytik, Obchodní analytik, Specialista back office, Specialista reportingu, Statistik Spoločnosť: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 45 000 - 50 000 Kč/měsíc