Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní zástupce
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Liberec, Česko
Liberec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
ACCOUNT MANAGER - NĚMECKÝ TRH
Umíte německy a bavilo by Vás aktivně komunikovat s našimi stávajícími zákazníky a pečovat o ně?.... Pak hledáme právě Vás.... Hledáme nového člena týmu pro zahraniční obchod s aktivní znalostí němčiny.
Náplní Vaší práce by byl komplexní servis stávajících zákazníků, s každodenní komunikací a péčí o ně, dále vyhledávání nových zákazníků na svěřených trzích, technická podpora a poradenství v řešení projektů, tvorba cenových nabídek, spolupráce na tvorbě marketingové podpory, účast na veletrzích apod.
- vyhledávání nových zákazníků na svěřených trzích, vyjednávání podmínek spolupráce
- aktivní každodenní komunikace se stávajícími zákazníky
- technická podpora a poradenství v řešení projektů, tvorba cenových nabídek
- spolupráce na tvorbě marketingové a technické podpory zákazníků
- účast na veletrzích, služebních cestách, školeních
- úzká spolupráce s back office pro zajištění komplexního servisu zákazníka
- úzká spolupráce mezi jednotlivými odděleními uvnitř společnost
Umíte německy a bavilo by Vás aktivně komunikovat s našimi stávajícími zákazníky a pečovat o ně?.... Pak hledáme právě Vás.... Hledáme nového člena týmu pro zahraniční obchod s aktivní znalostí němčiny.
Náplní Vaší práce by byl komplexní servis stávajících zákazníků, s každodenní komunikací a péčí o ně, dále vyhledávání nových zákazníků na svěřených trzích, technická podpora a poradenství v řešení projektů, tvorba cenových nabídek, spolupráce na tvorbě marketingové podpory, účast na veletrzích apod.
- vyhledávání nových zákazníků na svěřených trzích, vyjednávání podmínek spolupráce
- aktivní každodenní komunikace se stávajícími zákazníky
- technická podpora a poradenství v řešení projektů, tvorba cenových nabídek
- spolupráce na tvorbě marketingové a technické podpory zákazníků
- účast na veletrzích, služebních cestách, školeních
- úzká spolupráce s back office pro zajištění komplexního servisu zákazníka
- úzká spolupráce mezi jednotlivými odděleními uvnitř společnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zaměstnání na HPP
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- kvalitní zaškolení a podporu při práci
- možnost seberalizace a kreativního přístupu k rozvoji svěřené oblasti
- příjemné pracovní prostředí
- motivační odměňovací systém
- pružnou pracovní dobu
- příspěvek na stravování formou stravenek
- kafeterii
- dovolenou 25 dní
- mobilní telefon, notebook a další benefity
- nástup možný ihned
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- kvalitní zaškolení a podporu při práci
- možnost seberalizace a kreativního přístupu k rozvoji svěřené oblasti
- příjemné pracovní prostředí
- motivační odměňovací systém
- pružnou pracovní dobu
- příspěvek na stravování formou stravenek
- kafeterii
- dovolenou 25 dní
- mobilní telefon, notebook a další benefity
- nástup možný ihned
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- minimálně SŠ/VŠ
- aktivní němčina slovem i písmem na pokročilé úrovni - podmínka této pozice
- druhý aktivní znalost cizího jazyka na pokročilé úrovni je silnou výhodou
- zkušenosti z obchodní činnosti výhodou
- ochota učit se novým věcem
- empatický a pečlivý přístup k zákazníkům, příjemné vytupování a jednání
- organizační dovednosti, proaktivní a pečlivý přístup k práci
- schopnost samostané práce
- znalost práce na PC - MS Office
- ochotu učit se novým věcem
- ŘP sk. B
- aktivní němčina slovem i písmem na pokročilé úrovni - podmínka této pozice
- druhý aktivní znalost cizího jazyka na pokročilé úrovni je silnou výhodou
- zkušenosti z obchodní činnosti výhodou
- ochota učit se novým věcem
- empatický a pečlivý přístup k zákazníkům, příjemné vytupování a jednání
- organizační dovednosti, proaktivní a pečlivý přístup k práci
- schopnost samostané práce
- znalost práce na PC - MS Office
- ochotu učit se novým věcem
- ŘP sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3740223
Dátum zverejnenia: 15.8.2019
2019-08-15
lokalita: Okres Liberec Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodní referent, Obchodní zástupce, Odborný prodejce Spoločnosť: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.