Usměvavá asistentka jednatele společnosti

IRIMON, spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

•Vedení agendy sekretariátu a vytváření harmonického zázemí pro spolupráci napříč společností
• Asistenční servis, péče o firemní klienty během schůzek s jednatelem a managementem
• Příprava podkladů pro jednání, porady, zápisy
• Organizace a plánování schůzek, koordinace termínů a vedení kalendáře událostí
• Správa firemního komunikačního a plánovacího CRM systému IN TOUCH
• Telefonní a e-mailový servis, zahraniční i tuzemská korespondence
• Agenda podatelny, evidence došlé a odchozí pošty
• Administrativa a kancelářský servis, objednávání kancelářských potřeb
• Zajišťování služebních cest, pojistek
• Koordinace a příprava firemních akcí
• Úzká spolupráce s obchodní asistentkou a oddělením marketingu
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

•Příspěvky na penzijní/životní připojištění
• Stravenky/příspěvek na stravování, jazykové kurzy
• Občerstvení na pracovišti, firemní akce
• Příspěvky na vzdělávání, zdravotní volno/Sick days, Free days nad rámec dovolené
• Navíc měsíční podíly na hospodaření
• Navíc čtvrtletní a roční motivační odměny/bonusy (13. plat atd.)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•SŠ nebo bakalářské/magisterské vzdělání nejlépe
ekonomického směru
• Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
• Velmi dobrá znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací
dovednosti
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem – stupeň
středně pokročilý a vyšší
• Zkušenosti s CRM systémy výhodou
• MS Office, Excel, Word, internet

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IRIMON – obchodní zastoupení Hunter Industries Inc. pro ČR,
přijme do svého týmu usměvavou asistentku jednatele společnosti,
na uvolňující se pozici stávající asistentky, odcházející v létě na
mateřskou dovolenou. Využijte příležitosti a pojďte s námi růst
a podílet na firemním i osobním rozvoji. Staňte se součástí moderní
rostoucí dynamické společnosti, přední firmy v oboru, se stabilním
a soudržným týmem.
Jsme českou obchodní společností s 30 zaměstnanci, s pevnou pozicí na trhu, která se již 22 let zabývá poskytováním
komplexních služeb v oblasti profesionálních automatických závlahových systémů (AZS) a moderních technologií pro zahrady,
parky, fotbalová a golfová hřiště. Na našem trhu zastupujeme řadu zvučných světových výrobců z USA i Evropy, jejichž řešení,
produkty a servis nabízíme v pozici dovozce a importéra především profesionálním instalačním firmám a velkoodběratelům.
Zaměstnáváme experty, techniky, obchodníky a spolupracujeme s předními odborníky v oboru zahradní a krajinné tvorby,
architektury a vodního hospodářství.
ID: 3670611  Dátum zverejnenia: 17.5.2019