Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Usměvavá asistentka jednatele společnosti
IRIMON, spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•Vedení agendy sekretariátu a vytváření harmonického zázemí pro spolupráci napříč společností
• Asistenční servis, péče o firemní klienty během schůzek s jednatelem a managementem
• Příprava podkladů pro jednání, porady, zápisy
• Organizace a plánování schůzek, koordinace termínů a vedení kalendáře událostí
• Správa firemního komunikačního a plánovacího CRM systému IN TOUCH
• Telefonní a e-mailový servis, zahraniční i tuzemská korespondence
• Agenda podatelny, evidence došlé a odchozí pošty
• Administrativa a kancelářský servis, objednávání kancelářských potřeb
• Zajišťování služebních cest, pojistek
• Koordinace a příprava firemních akcí
• Úzká spolupráce s obchodní asistentkou a oddělením marketingu
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
• Asistenční servis, péče o firemní klienty během schůzek s jednatelem a managementem
• Příprava podkladů pro jednání, porady, zápisy
• Organizace a plánování schůzek, koordinace termínů a vedení kalendáře událostí
• Správa firemního komunikačního a plánovacího CRM systému IN TOUCH
• Telefonní a e-mailový servis, zahraniční i tuzemská korespondence
• Agenda podatelny, evidence došlé a odchozí pošty
• Administrativa a kancelářský servis, objednávání kancelářských potřeb
• Zajišťování služebních cest, pojistek
• Koordinace a příprava firemních akcí
• Úzká spolupráce s obchodní asistentkou a oddělením marketingu
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
•Příspěvky na penzijní/životní připojištění
• Stravenky/příspěvek na stravování, jazykové kurzy
• Občerstvení na pracovišti, firemní akce
• Příspěvky na vzdělávání, zdravotní volno/Sick days, Free days nad rámec dovolené
• Navíc měsíční podíly na hospodaření
• Navíc čtvrtletní a roční motivační odměny/bonusy (13. plat atd.)
• Stravenky/příspěvek na stravování, jazykové kurzy
• Občerstvení na pracovišti, firemní akce
• Příspěvky na vzdělávání, zdravotní volno/Sick days, Free days nad rámec dovolené
• Navíc měsíční podíly na hospodaření
• Navíc čtvrtletní a roční motivační odměny/bonusy (13. plat atd.)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•SŠ nebo bakalářské/magisterské vzdělání nejlépe
ekonomického směru
• Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
• Velmi dobrá znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací
dovednosti
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem – stupeň
středně pokročilý a vyšší
• Zkušenosti s CRM systémy výhodou
• MS Office, Excel, Word, internet
ekonomického směru
• Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
• Velmi dobrá znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací
dovednosti
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem – stupeň
středně pokročilý a vyšší
• Zkušenosti s CRM systémy výhodou
• MS Office, Excel, Word, internet
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IRIMON – obchodní zastoupení Hunter Industries Inc. pro ČR,
přijme do svého týmu usměvavou asistentku jednatele společnosti,
na uvolňující se pozici stávající asistentky, odcházející v létě na
mateřskou dovolenou. Využijte příležitosti a pojďte s námi růst
a podílet na firemním i osobním rozvoji. Staňte se součástí moderní
rostoucí dynamické společnosti, přední firmy v oboru, se stabilním
a soudržným týmem.
Jsme českou obchodní společností s 30 zaměstnanci, s pevnou pozicí na trhu, která se již 22 let zabývá poskytováním
komplexních služeb v oblasti profesionálních automatických závlahových systémů (AZS) a moderních technologií pro zahrady,
parky, fotbalová a golfová hřiště. Na našem trhu zastupujeme řadu zvučných světových výrobců z USA i Evropy, jejichž řešení,
produkty a servis nabízíme v pozici dovozce a importéra především profesionálním instalačním firmám a velkoodběratelům.
Zaměstnáváme experty, techniky, obchodníky a spolupracujeme s předními odborníky v oboru zahradní a krajinné tvorby,
architektury a vodního hospodářství.
přijme do svého týmu usměvavou asistentku jednatele společnosti,
na uvolňující se pozici stávající asistentky, odcházející v létě na
mateřskou dovolenou. Využijte příležitosti a pojďte s námi růst
a podílet na firemním i osobním rozvoji. Staňte se součástí moderní
rostoucí dynamické společnosti, přední firmy v oboru, se stabilním
a soudržným týmem.
Jsme českou obchodní společností s 30 zaměstnanci, s pevnou pozicí na trhu, která se již 22 let zabývá poskytováním
komplexních služeb v oblasti profesionálních automatických závlahových systémů (AZS) a moderních technologií pro zahrady,
parky, fotbalová a golfová hřiště. Na našem trhu zastupujeme řadu zvučných světových výrobců z USA i Evropy, jejichž řešení,
produkty a servis nabízíme v pozici dovozce a importéra především profesionálním instalačním firmám a velkoodběratelům.
Zaměstnáváme experty, techniky, obchodníky a spolupracujeme s předními odborníky v oboru zahradní a krajinné tvorby,
architektury a vodního hospodářství.
ID: 3670611
Dátum zverejnenia: 17.5.2019
2019-05-17
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent Spoločnosť: IRIMON, spol. s r.o.