Poradíme Vám?

Obchodní manager pro Slovensko

JOBka services s.r.o.

Místo práce
Slovenská republika (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
Termín nástupu
1.10.2021

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Příjem obchodních příležitostí – zakázek (leady a poptávky)
• Ověřování poptávek a doplňování informací o potenciálních klientech
• Organizace termínů obchodních schůzek
• Příprava na obchodní schůzky
• Realizace analytických schůzek u potenciálních zákazníků
• Příprava cenových nabídek a návrhů řešení
• Prezentace návrhů řešení u klienta rozhodující osobě
• Zajišťování podpisů cenových nabídek a smluvní dokumentace
• Komunikace na rozhraní oddělení
• Konzultace – zejména při sestavování složitějších technických řešení a při požadavcích na školení BO
• Implementace / podpora – zadávání požadavku na implementaci
• Vývoj – pro prodej zakázkového vývoje
• Práce v CRM Raynet: evidence klientů, obchodních případů a aktivit
• Zjišťování spokojenosti zákazníků

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práci na ŽL, stabilitu, oblíbený produkt s velkou budoucností
• Podporu našeho týmu
• Nikdy tě nenecháme ve štychu
• Dokážeme se bavit Online i naživo
• Kolektiv mladý nejen duchem
• Začít s námi pracovat můžeš dle vzájemné domluvy – ČÍM DŘÍVE, TÍM LÉPE

Informace o náboru

Základní informace nalezneš zde: www.jobka.cz

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

v obchodu

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Zkušenosti s obchodem alespoň 1 rok
• Znalost obchodních praktik a metod (řízení obchodní schůzky, orientace na potřeby klienta a na cíle uzavření obchodu, řízení námitek a argumentace)
• Technická zdatnost – práce v MS Office, SharePoint, internet, e-mail, znalost práce s mobilními aplikacemi a informačními systémy
• Komunikační a prezentační dovednosti
• Koordinační dovednosti a schopnost samostatně priorizovat úkoly
• Logické myšlení a schopnost logicky kombinovat řešení pro klienta
• Ochota pravidelného vzdělávání v souvislosti s rozvojem aplikace
• Proklientský, odpovědný a pozitivní přístup
• Týmový duch
• Znalost AJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Mobilní aplikace JOBka zlepšuje komunikaci mezi zaměstnanci a zaměstnavatelem. Zaměstnanci, kteří mohou pravidelně vyjadřovat svůj názor, jsou spokojenější. Vzdělávání a informování pomocí aplikace JOBka je snazší a efektivnější. Pomocí funkce sdílení volných pracovních míst přímo z aplikace se výrazně zvýší dosah inzerátů s volnými pracovními místy. JOBka pomáhá zlepšovat firemní kulturu, zvyšovat spokojenost zaměstnanců a pozitivně tak ovlivňuje fluktuaci a další negativní vlivy.
ID: 4162576  Dátum zverejnenia: 16.9.2021