Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista zákaznického servisu s polštinou a češtinou/slovenštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro americkou nadnárodní společnost, v oblasti farmacie, hledáme kandidáta na okamžitý nástup na pozici:
"Specialista zákaznického servisu s polštinou a češtinou/slovenštinou"
Hlavní náplň práce:
- zákaznický servis pro produktovou řadu klienta - přístroje a pomůcky pro diabetické pacienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky (pacienti, lékaři, nemocnice)
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace s dalšími oddělení v rámci společnosti (i zahraničí)
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- znalost polského a českého/slovenského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- zároveň znalost angličtiny (min.) B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- zkušenost v nadnárodním pracovním prostředí je velká výhoda
- PC uživatelsky
- časová flexibilita - práce na směny (zákaznický servis je otevřen od 7:00 do 20:00, včetně víkendů, příplatky za nestandardní hodiny jsou samozřejmostí)
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště je přímo na metru linka C
- multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup možný ihned
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Specialista zákaznického servisu s polštinou a češtinou/slovenštinou"
Hlavní náplň práce:
- zákaznický servis pro produktovou řadu klienta - přístroje a pomůcky pro diabetické pacienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky (pacienti, lékaři, nemocnice)
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace s dalšími oddělení v rámci společnosti (i zahraničí)
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- znalost polského a českého/slovenského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- zároveň znalost angličtiny (min.) B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- zkušenost v nadnárodním pracovním prostředí je velká výhoda
- PC uživatelsky
- časová flexibilita - práce na směny (zákaznický servis je otevřen od 7:00 do 20:00, včetně víkendů, příplatky za nestandardní hodiny jsou samozřejmostí)
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště je přímo na metru linka C
- multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup možný ihned
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Polský jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2833484
Dátum zverejnenia: 30.11.2016
2016-11-30
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.