Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Office Manager - 1/2 úvazek
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Studuješ VŠ a hledáš dlouhodobou brigádu, která ti dá něco do budoucna? Chceš v práci mluvit anglicky, využít to, co už umíš a ještě se k tomu naučit, jak funguje úspěšná firma v maloobchodním prodeji? Pokud umíš dobře zacházet s Excelem a PowerPointem, baví tě administrativa a komunikace, dej nám o sobě vědět!
Klientem je přední retailová značka, která provozuje několik stovek prodejen po celé Evropě.
JUNIOR OFFICE MANAGER - dlouhodobá brigáda/poloviční úvazek
Hlavním úkolem je podpora ředitelky pražské centrály, se kterou veškerá komunikace probíhá v angličtině (případně německy). Pozice je také propojená s právním oddělením a podílí se na administrativě s tím spojené.
Náplň práce:
- příprava reportů (Excel), prezentací (PowerPoint) v AJ a ČJ pro vedení společnosti
- tvorba smluvní dokumentace pro právní oddělení
- pravidelná komunikace s ostatními pobočkami v rámci ČR a německou centrálou
Co bys měl umět?
- mít Excel a PowerPoint v malíku (stačí znalosti ze školy, kontingenční tabulky a klasické funkce, VBA ani makra nepotřebujeme)
- anglicky tak, aby si nás dokázal na pohovoru přesvědčit, proč tě máme vzít :)
Co tě naučíme?
- jak fungují procesy v nadnárodní firmě
- práci s interními dokumenty a daty
- jak vystavovat faktury a vytvářet smlouvy
- jak prodat svoji práci
- jak komunikovat s nejvyšším vedením
Časová náročnost pozice je 20 hodin za týden. Spolupráce může být na zkrácený úvazek v rámci HPP nebo na DPP, domluvíme se, co bude oběma stranám nejlépe vyhovovat.
Kanceláře na Praze 4 u metra C.
Klientem je přední retailová značka, která provozuje několik stovek prodejen po celé Evropě.
JUNIOR OFFICE MANAGER - dlouhodobá brigáda/poloviční úvazek
Hlavním úkolem je podpora ředitelky pražské centrály, se kterou veškerá komunikace probíhá v angličtině (případně německy). Pozice je také propojená s právním oddělením a podílí se na administrativě s tím spojené.
Náplň práce:
- příprava reportů (Excel), prezentací (PowerPoint) v AJ a ČJ pro vedení společnosti
- tvorba smluvní dokumentace pro právní oddělení
- pravidelná komunikace s ostatními pobočkami v rámci ČR a německou centrálou
Co bys měl umět?
- mít Excel a PowerPoint v malíku (stačí znalosti ze školy, kontingenční tabulky a klasické funkce, VBA ani makra nepotřebujeme)
- anglicky tak, aby si nás dokázal na pohovoru přesvědčit, proč tě máme vzít :)
Co tě naučíme?
- jak fungují procesy v nadnárodní firmě
- práci s interními dokumenty a daty
- jak vystavovat faktury a vytvářet smlouvy
- jak prodat svoji práci
- jak komunikovat s nejvyšším vedením
Časová náročnost pozice je 20 hodin za týden. Spolupráce může být na zkrácený úvazek v rámci HPP nebo na DPP, domluvíme se, co bude oběma stranám nejlépe vyhovovat.
Kanceláře na Praze 4 u metra C.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Přední retailová značka v non-food sortimentu
Přední retailová značka v non-food sortimentu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3130824
Dátum zverejnenia: 13.7.2017
2017-07-13
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.