Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zakázek se Španělštinou a Italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
KOORDINÁTOR ZAZÁZEK se španělštinou a italštinou
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů ze španělsky a italsky (back up) mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxí, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost španělského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost angličtiny a italštiny (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
KOORDINÁTOR ZAZÁZEK se španělštinou a italštinou
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů ze španělsky a italsky (back up) mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxí, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost španělského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost angličtiny a italštiny (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Americká nadnárodní společnost působící v oblasti stavebních prvků a materiálů
Americká nadnárodní společnost působící v oblasti stavebních prvků a materiálů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3417004
Dátum zverejnenia: 11.6.2018
2018-06-11
lokalita: Praha 1, Česko Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.