Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní Referent s AJ+ŠJ - skvělé ohodnocení a pestrá náplň práce!
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Umíš dobře anglicky a máš kvalitní základy španělštiny? Chceš príma stabilní, samostatnou a rozmanitou práci, do které Tě plně zaučí a kde se můžeš hooodně rozvíjet?
Pak si u nás správně a určitě si k nám přijď poslechnout, co všechno Ti náš klient může nabídnout.
Pro koho hledáme: Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Nový referent s AJ/ŠJ bude pečovat o následující oblasti obchodu:
• Komunikace s dodavateli (v anglickém, případně španělském jazyce), kompletní starost o objednávky, zajištění dopravy a příslušná legislativa
• Skladové hospodářství, cenotvorba, logistika, plánování
• Komunikace s celními úřady – příprava a tvorba exportních a importních dokladů atd.
• Komunikace s odběrateli (převážně Slovensko a Maďarsko), plánování objednávek, veškerá prodejní podpora
• Marketingová činnost – vytváření marketingových plánů, evidence a plánování marketingových akcí, starost o budget, vyúčtování apod.
Požadavky:
• Ukončené SŠ, případně VŠ vzdělání
• Časová flexibilita, když je to nutné. Jedná se o práci na plný úvazek (Po-Pá), občas je potřebné zůstat déle, ale můžeš si to pak vykompenzovat jinak.
• Výborné organizační a komunikační dovednosti – nebát se mluvit a být osloven
• Znalost angličtiny na úrovni B2 podmínkou, znalost španělštiny velkou výhodou
• Samostatnost, schopnost se rozhodovat
• Chuť na sobě pracovat a učit se
Nabízíme:
• Práci na plný úvazek v zavedené a rychle rostoucí společnosti
• Možnost dlouhodobé a rozmanité práce, ve které se rozhodně nebudete nudit
• Samostatná kancelář, menší tým lidí, kteří se vzájemně dobře znají a pomáhají si
• Denní využití jazyků (produkty se dováží z Latinské Ameriky) a jejich zlepšování
• Nadstandardní platové ohodnocení + hezké bonusy
• Místo výkonu práce: Vestec u Prahy
Určitě nám dej o sobě vědět a my Ti o kultuře i dalším vývoji firmy rádi povíme u osobní informační schůzky.
Pak si u nás správně a určitě si k nám přijď poslechnout, co všechno Ti náš klient může nabídnout.
Pro koho hledáme: Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Nový referent s AJ/ŠJ bude pečovat o následující oblasti obchodu:
• Komunikace s dodavateli (v anglickém, případně španělském jazyce), kompletní starost o objednávky, zajištění dopravy a příslušná legislativa
• Skladové hospodářství, cenotvorba, logistika, plánování
• Komunikace s celními úřady – příprava a tvorba exportních a importních dokladů atd.
• Komunikace s odběrateli (převážně Slovensko a Maďarsko), plánování objednávek, veškerá prodejní podpora
• Marketingová činnost – vytváření marketingových plánů, evidence a plánování marketingových akcí, starost o budget, vyúčtování apod.
Požadavky:
• Ukončené SŠ, případně VŠ vzdělání
• Časová flexibilita, když je to nutné. Jedná se o práci na plný úvazek (Po-Pá), občas je potřebné zůstat déle, ale můžeš si to pak vykompenzovat jinak.
• Výborné organizační a komunikační dovednosti – nebát se mluvit a být osloven
• Znalost angličtiny na úrovni B2 podmínkou, znalost španělštiny velkou výhodou
• Samostatnost, schopnost se rozhodovat
• Chuť na sobě pracovat a učit se
Nabízíme:
• Práci na plný úvazek v zavedené a rychle rostoucí společnosti
• Možnost dlouhodobé a rozmanité práce, ve které se rozhodně nebudete nudit
• Samostatná kancelář, menší tým lidí, kteří se vzájemně dobře znají a pomáhají si
• Denní využití jazyků (produkty se dováží z Latinské Ameriky) a jejich zlepšování
• Nadstandardní platové ohodnocení + hezké bonusy
• Místo výkonu práce: Vestec u Prahy
Určitě nám dej o sobě vědět a my Ti o kultuře i dalším vývoji firmy rádi povíme u osobní informační schůzky.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3497161
Dátum zverejnenia: 20.9.2018
2018-09-20
lokalita: Vodičkova 17, Nové Město, Česko Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.