Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zakázek s italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků hledáme kandidáta na pozici Koordinátor zakázek s italštinou (a ideálně částečnou španělštinou)
Je nutná výborná znalost italštiny y a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2).
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost italského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2), ideálně k timu španělština od B1
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Stabilní zázemí firmy a rodinná atmosféra
• 25 dní dovolené, plně hrazené straveky
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Florenc)
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup ideálně ihned
V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém/slovenském a anglickém jazyce
Je nutná výborná znalost italštiny y a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2).
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost italského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2), ideálně k timu španělština od B1
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Stabilní zázemí firmy a rodinná atmosféra
• 25 dní dovolené, plně hrazené straveky
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Florenc)
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup ideálně ihned
V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém/slovenském a anglickém jazyce
Hlavní oblast působení klienta
Zprostředkování práce a personální poradenství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3636051
Dátum zverejnenia: 3.4.2019
2019-04-03
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.