Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zakázek s angličtinou (C1-C2)
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK s angličtinou (C1-C2)
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů (anglicky mluvících)
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení specifických požadavků, reklamací, apod.
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta se souvislejší administrativní praxí, který je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost anglického jazyka (C1 min.)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti, ale s rodinnou atmosférou
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK s angličtinou (C1-C2)
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů (anglicky mluvících)
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení specifických požadavků, reklamací, apod.
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta se souvislejší administrativní praxí, který je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost anglického jazyka (C1 min.)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti, ale s rodinnou atmosférou
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3641125
Dátum zverejnenia: 10.4.2019
2019-04-10
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.