Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nákupčí (ž/m) se zaměřením na administrativu
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní firmu v oblasti Facility management, hledáme pohodového parťáka do týmu na pozici
Nákupčí (ž/m)
Na co se můžete těšit:
- Můžete očekávat fajn atmosféru na hezkém a zajímavém pracovišti, kde se lidé vzájemně znají a podporují
- Nakupované položky jsou různorodé – od zboží přes kancelářské vybavení až po různé služby v sektoru facility
- Kdyby Vás chytla rýmička nebo jste potřebovali oddech od lidí, tak si vezmete home office
- Pro tento případ Vám samozřejmě pořídí telefon a notebook
- Díky rozšiřování působnosti klienta se může stát, že Vás budou zajímat nové věci a směry – aktivita v tomhle směru je vítána a Vy se můžete vypracovat dále. Na začátek ale spíše počítejte s administrativním zaměřením v nákupu.
- Informace ohledně dalších benefitů projednáme před vstupem na pohovor
Co klient potřebuje:
- Zkušenost z nákupu, ideálně zhruba jeden rok (oblast není až tak podstatná, jako chuť zapracovat se)
- Anglický jazyk, jelikož firma je mezinárodní a jazyk budete proto potřebovat zejména pro emailovou komunikaci
- Chuť být na pozici aktivní a pečlivý při spravování portfolia dodavatelů
Co bude Vaší prací:
- Operativa související s činnostmi nákupčího
- Jednání na všechny strany v rámci nákupu – interní klienti, externí dodavatelé
- Aktivní (administrativní) spravování všech podkladů a portfolií souvisejících s dodavateli
- Nabídky od dodavatelů si nastudujete, vyhodnotíte a následně uzavíráte dohodu, nebo hledáte lepší podmínky
Zašlete mi Vaše CV a pojďme se společně připravit na pohovor přímo u klienta. Těšíme se na Vás.
Nákupčí (ž/m)
Na co se můžete těšit:
- Můžete očekávat fajn atmosféru na hezkém a zajímavém pracovišti, kde se lidé vzájemně znají a podporují
- Nakupované položky jsou různorodé – od zboží přes kancelářské vybavení až po různé služby v sektoru facility
- Kdyby Vás chytla rýmička nebo jste potřebovali oddech od lidí, tak si vezmete home office
- Pro tento případ Vám samozřejmě pořídí telefon a notebook
- Díky rozšiřování působnosti klienta se může stát, že Vás budou zajímat nové věci a směry – aktivita v tomhle směru je vítána a Vy se můžete vypracovat dále. Na začátek ale spíše počítejte s administrativním zaměřením v nákupu.
- Informace ohledně dalších benefitů projednáme před vstupem na pohovor
Co klient potřebuje:
- Zkušenost z nákupu, ideálně zhruba jeden rok (oblast není až tak podstatná, jako chuť zapracovat se)
- Anglický jazyk, jelikož firma je mezinárodní a jazyk budete proto potřebovat zejména pro emailovou komunikaci
- Chuť být na pozici aktivní a pečlivý při spravování portfolia dodavatelů
Co bude Vaší prací:
- Operativa související s činnostmi nákupčího
- Jednání na všechny strany v rámci nákupu – interní klienti, externí dodavatelé
- Aktivní (administrativní) spravování všech podkladů a portfolií souvisejících s dodavateli
- Nabídky od dodavatelů si nastudujete, vyhodnotíte a následně uzavíráte dohodu, nebo hledáte lepší podmínky
Zašlete mi Vaše CV a pojďme se společně připravit na pohovor přímo u klienta. Těšíme se na Vás.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Mezinárodní společnost v oblasti facility
Mezinárodní společnost v oblasti facility
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Počet let praxe
1
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3858311
Dátum zverejnenia: 28.1.2020
2020-01-28
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí Spoločnosť: JOBSTART, s.r.o.