Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedoucí pobočky personální společnosti/Rokycany
LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.
Místo práce
Rokycany, Česko
Rokycany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste pozitivně laděný člověk, který umí dovést své kolegy k lepším výkonům? Chcete tvrdě makat a vidět výsledky své práce? Přidejte se k nám, jsme ryze česká personální společnost.
Vedoucí pobočky personální společnosti/Rokycany
Co budete dělat?
- Budete řídit a motivovat svůj tým, budete společně s ním zajišťovat nábor, řešit ubytování, dopravu, docházku, výplaty mezd atd. pro agenturní zaměstnance
- Budete jednat s firemními klienty, řešit jejich požadavky, hledat jim zaměstnance a starat se o stávající přidělené zaměstnance
- Budete aktivně komunikovat s kolegy a předávat jim informace tak, aby všichni věděli, co mají vědět
- Díky pravidelným setkáváním s vedením společnosti se budete moct aktivně podílet na rozvoji firemní strategie a obchodu
- Budete tvořit rozpočet a zodpovídat za naplnění svého obchodního plánu
- Budete aktivně vyhledávat a oslovovat nové klienty
- Budete si udržovat přehled o konkurenci a o celkovém dění na pracovním trhu
Co za to získáte?
- Samostatnou vedoucí a velmi zodpovědnou pozici
- Finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
- Prostor pro realizaci nápadů a inovací
- Možnost podílet se na strategickém rozvoji firmy
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Nutně praxi v prostředí personální společnosti či interního HR
- Zkušenost s řízením pracovního kolektivu
- Orientaci v pracovním trhu daného regionu a schopnost vyhledat a využít obchodní příležitost
- Velmi dobou orientaci v příslušné legislativě a provozní administrativě
- Proaktivní přístup a schopnost jasné a srozumitelné komunikace
- Dovednost motivovat nejen sebe, ale i druhé
- Schopnost koordinovat činnosti, udržet si přehled nad děním
- Flexibilitu v souvislosti s měnící se situací na trhu a dovednost vyrovnávat se s denním pracovním stresem
- Zkušenost s tvorbou rozpočtu, znalost ekonomické skladby mzdy
- Aktivní řízení osobního vozu
Pokud vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět!
Markéta Tošerová
Vedoucí pobočky personální společnosti/Rokycany
Co budete dělat?
- Budete řídit a motivovat svůj tým, budete společně s ním zajišťovat nábor, řešit ubytování, dopravu, docházku, výplaty mezd atd. pro agenturní zaměstnance
- Budete jednat s firemními klienty, řešit jejich požadavky, hledat jim zaměstnance a starat se o stávající přidělené zaměstnance
- Budete aktivně komunikovat s kolegy a předávat jim informace tak, aby všichni věděli, co mají vědět
- Díky pravidelným setkáváním s vedením společnosti se budete moct aktivně podílet na rozvoji firemní strategie a obchodu
- Budete tvořit rozpočet a zodpovídat za naplnění svého obchodního plánu
- Budete aktivně vyhledávat a oslovovat nové klienty
- Budete si udržovat přehled o konkurenci a o celkovém dění na pracovním trhu
Co za to získáte?
- Samostatnou vedoucí a velmi zodpovědnou pozici
- Finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
- Prostor pro realizaci nápadů a inovací
- Možnost podílet se na strategickém rozvoji firmy
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Nutně praxi v prostředí personální společnosti či interního HR
- Zkušenost s řízením pracovního kolektivu
- Orientaci v pracovním trhu daného regionu a schopnost vyhledat a využít obchodní příležitost
- Velmi dobou orientaci v příslušné legislativě a provozní administrativě
- Proaktivní přístup a schopnost jasné a srozumitelné komunikace
- Dovednost motivovat nejen sebe, ale i druhé
- Schopnost koordinovat činnosti, udržet si přehled nad děním
- Flexibilitu v souvislosti s měnící se situací na trhu a dovednost vyrovnávat se s denním pracovním stresem
- Zkušenost s tvorbou rozpočtu, znalost ekonomické skladby mzdy
- Aktivní řízení osobního vozu
Pokud vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět!
Markéta Tošerová
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
ryze česká personální společnost
ryze česká personální společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální společnost LEPŠÍ PRÁCE s.r.o. je jedním z největších poskytovatelů personálních služeb v České republice. Jsme aktivním členem asociace poskytovatelů personálních služeb APPS a uznávaným odborníkem v oblasti vyhledávání kandidátů do trvalého pracovního poměru a agenturního zaměstnávání.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3832942
Dátum zverejnenia: 25.5.2020
2020-05-25
lokalita: Rokycany Pozícia: Account manager, Obchodní zástupce, Personalista, Personální manažer, Vedoucí oddělení Spoločnosť: LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.