Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažer odměňování a benefitů
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Je oblast odměňování, zaměstnaneckých benefitů a mzdového účetnictví vaší doménou? Chtěli byste zastřešovat tuto oblast v prostředí, které vás pohltí svou atmosférou a nabídne vám široký prostor pro realizaci?
Co u nás budete dělat?
- Řídit týmy mzdové účtárny, odměňování a benefitů.
- Zodpovídat za koncepci odměňování a benefitů, za metodiku a naplňování přijatých principů odměňování.
- Zodpovídat za oblast mzdové agendy – správné nastavení výpočtu mezd, řádné provádění odvodů a hlášení příslušným úřadům, kontrolní procesy
- Koordinovat sestavení plánu osobních nákladů (mezd, benefitů a souvisejících odvodů) pro všechny společnosti skupiny, sledovat jeho čerpání.
- Aktivně komunikovat s managementem a HR Business partnery.
- Aktivně se účastnit kolektivního vyjednávání, koordinovat proces aktualizace textací kolektivních smluv a proces jejich naplňování.
- Sledovat a vyhodnocovat trendy v odměňování.
- Aktivně sledovat legislativu v oblasti pracovního práva, daní, sociálního a zdravotního pojištění a archivace mzdových dat.
- Koordinovat proces pravidelného benchmarkingu jednotlivých společností skupiny a postupu stanovení referenčních tržních mezd.
Co by měl mít ideální kandidát/ka?
- VŠ vzdělání – obor ekonomika
- minimálně 5 let praxe v oblasti odměňování a mezd
- zkušenosti s vedením lidí
- znalost pracovně právní problematiky, mzdového účetnictví a související daňové agendy
- znalost PC programů MS Office, SAP na uživatelské úrovni výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Můžete se těšit na:
- práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
- zázemí velké a stabilní společnosti
- benefitní systém Cafeteria - 18 000Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
- 13. mzdu
- atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
- velkou rozmanitost řešených úkolů a příležitost k realizaci vlastních nápadů
- příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu (pevná část od 9 do 14h)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3513204
Dátum zverejnenia: 10.10.2018
2018-10-10
lokalita: Praha Pozícia: HR Business Partner Spoločnosť: Letiště Praha, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.