Team leader retenční linky zákaznického servisu

Hlavní město Praha

Popis pozice

Hledám člověka, který má zkušenosti s prací v zákaznickém servisu, stále ho to baví, ale hledá novou výzvu - v podobě vedení 2 členného týmu pracovníků retenčního oddělení na pozici TEAM LEADER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU.

Vaším úkolem bude:
• vedení malého týmu zákaznického servisu
• formulace skriptů, zajištění dodržování pravidel a vysoké úrovně zákaznického servisu
• školení operátorů – produkty, systémy, komunikace
• poskytovaní zpětných vazeb, sledování vývoje operátorů, nastavování a kontrola cílů
• reportingy, administrativa – vedení evidence pokladny, faktur
• zpracování databází
• činnosti pracovníka zákaznického servisu – zpracování hovorů, emailů, upomínek, pohledávek, plateb

Profil kandidáta

• SŠ vzdělání
• zkušenost s prací operátora telemarketingu/ zákaznického servisu min. 2 roky
• min. 1 rok praxe na pozici Team Leadera v call centru
• výborné komunikační a prodejní dovedností
• aktivní, zodpovědný a profesionální přístup
• schopnost vést a motivovat tým, time management
• loajalitu, pozitivní vztah ke zdravému životnímu stylu

Nabízíme

• zázemí Norské společnosti
• práce v příjemném prostředí, malém kolektivu (6 lidí)
• samostatnou, zodpovědnou a různorodou práci s možností rozhodování
• stravenky
• 26 dní dovolené
• sick days
• příspěvek na penzijní připojištění
• občerstvení na pracovišti (káva čaj, ovoce)
• práce na HPP- náhrada za mateřskou dovolenou - smlouva na 1 rok

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3150778  Dátum zverejnenia: 8.9.2017