Asistent/ka – Recepční s AJ v business centru

Hlavní město Praha, Praha, Česko

Popis pozice

Co budete dělat?
  • Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra.
  • Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, registrace do systému).
  • Spravovat klientské účty v interním systému.
  • Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace.
  • Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru.

Profil kandidáta

Na výkon této agendy budete potřebovat výbornou znalost češtiny a komunikativní angličtinu.

Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.

Nabízíme

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti.
  • Nástupní plat 23 tis. Kč, po zkušební době 25 tis. Kč s možností růstu. Preferujeme dlouhodobou spolupráci.
  • Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně.
  • Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days, dress code.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3283628  Dátum zverejnenia: 25.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 23 - 25 tis. Kč s možností růstu + plně hrazené stravenky 120 Kč/denně a flexipassy 2000 Kč měsíčně