Specialista zákaznického servisu

Kladno, Česko

Popis pozice

  • příjem objednávek od zákazníků – telefonicky, emailem, faxem, zadávání objednávek do informačního systému SAP
  • zpracování objednávek – tisk, evidence, přeposílání na sklad, krácení chybějících položek, denní uzávěrka
  • telefonická a emailová komunikace se zákazníky a logistickými partnery
správa a údržba zákaznických dat v SAP
  • intenzivní komunikace s dalšími odděleními – plánování, doprava, sklad, finance
  • řízení procesu zákaznických reklamací ve spolupráci s oddělením kvality a logistiky
  • tvorba základních reportů a analýz

Profil kandidáta

Váš profil:
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti v administrativě/ zákaznickém servisu alespoň 1 rok
  • dobrou znalost práce na PC (nutná uživatelská znalost MS Office, Excel – pokročilý, SAP – výhodou)
  • výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev, orientaci na zákazníka, pozitivní myšlení, samostatný a zodpovědný přístup

Nabízíme

  • perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
  • po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčitou
  • přátelský a stabilní tým
  • další benefity: stravenky (po zkušební době, zpětně od začátku prac. poměru, v hodnotě cca 550Kč/ měs.), 25 dní dovolené, pečivo zdarma, jazykový kurz, penzijní pojištění
  • pracovní doba: ranní 8h směny (pondělí až pátek, začátky se střídají po týdnu od 6h, od 7h nebo od 8h).

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3410840  Dátum zverejnenia: 5.6.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou