Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Travel Consultant | Amadeus Reservation System
Praha, Česko
Popis pozice
- Budete pracovat v malém týmu na projektové bázi, zpracovávat je od A po Z: od vyjednání až po fakturaci. Projekty budou probíhat současně, měsíčně vás čeká kolem 20 zajímavých projektů.
- Budete zodpovídat za rezervaci a správu letenek (včetně vyhledávání trasy), zajištění přepravy pro skupiny osob (pro účely služebních a konferenčních cest, nebo organizace firemních akcí).
- Vytvářet smlouvy, zodpovídat dotazy zákazníků (informovat je o deadlinech apod.).
- Komunikovat s leteckými společnostmi ohledně možností a cen.
- Správa cestovních dokladů a storno úkony.
- Fakturace, sledování plateb klientů.
Profil kandidáta
- Dobrou znalost a alespoň dvouletou praxi se systémem AMADEUS - rezervace letenek.
- Výbornou znalost češtiny a komunikativní znalost angličtiny (B2 úroveň). Angličtina je firemní jazyk.
- Oceníme vaše výborné organizační a komunikační schopnosti, pečlivost nezbytnou v administrativě a pozitivní přístup.
Nabízíme
- Moderní prostory a výborná lokalita v centru města (Hlavní nádraží/Muzeum/Můstek).
- Individuální zaškolení a možnost kariérního rozvoje, zajímavou a různorodou práci.
- HPP (40 hodin/týdně), smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba dle dohody mezi 8:00 – 18:00
- Stravenky
- 3 sick day
- Po prvním roce 25 dní dovolené
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3593888
Dátum zverejnenia: 1.3.2019
2019-03-01
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Prodejce letenek/zájezdů, Specialista back office Spoločnosť: ManpowerGroup s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dle dohody