Asistent/ka – Recepční s AJ v business centru Regus

Praha, Česko

Popis pozice

Co budete dělat?
◘ Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
◘ Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
◘ Spravovat klientské účty v interním systému
◘ Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
◘ Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru

Profil kandidáta

Váš profil:
◘ Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).
◘ Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.

Nabízíme

◘ Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti
◘ HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
◘ Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 – 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
◘ Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
◘ Kurzy angličtiny
◘ Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
◘ Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
◘ Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
◘ Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3644416  Dátum zverejnenia: 15.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc