Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office s polštinou
Praha
Popis pozice
Nejen, že v rámci Back Office práce jsou různé dílčí úkoly spojené s administrativou, ale také budete mít na starost:
- kontrola a zajištění optimálního stavu zásob na skladech poboček
- komunikace s dodavateli, odběrateli, spolupracovníky a klienty
- zpracování zákaznických objednávek (zboží vyráběné na míru)
- zadávání dat do interního systému a jejich následná kontrola
- zajištění a dohled nad dodacími termíny, případné řešení problémů
Profil kandidáta
- Ukončené SŠ vzdělání
- Uživatelská znalost MS Office (každodenní báze)
- Komunikativní znalost polského jazyka (případná komunikace s klienty, zákazníky)
- Analytické myšlení, zájem o práci s daty
Nabízíme
- Práce v příjemném prostředí v blízkosti metra B (stanice Zličín)
- Smlouva na HPP na 1 rok a poté na dobu neurčitou (nejedná se o agenturní zaměstnání!)
- Motivující finanční ohodnocení
- Dovolená a stravenky
- Zvyšování kvalifikace skrz odborná školení
- Zaměstnanecké slevy
- Finanční příspěvky v rámci narozenin, pracovních výročí
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Kristýna Sládková
Kristýna Sládková
ID: 3735493
Dátum zverejnenia: 9.8.2019
2019-08-09
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Spoločnosť: ManpowerGroup s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.