Back office - podpora obchodního týmu

Praha

Popis pozice

Co Vás čeká?



  • Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty od našich zákazníků

  • Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem

  • Pracovat budete v interních systémech, kde budete podávat žádosti o registraci vozidel do mýtných systémů a další žádosti

  • Budete blokovat palivové karty

  • Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur

  • Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená

  • Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností, zejména budete podporou pro obchodní zástupce – pestrost úkolů zaručena

Profil kandidáta

Jaké by jste měli mít předpoklady? 



  • Velmi dobré komunikační schopnosti

  • Orientaci na zákazníka

  • Alespoň 1 rok praxi na podobné pozici v zákaznickém servisu

  • Znalost MS Office (zejména Word, Excel)

  • Nezbytností na této pozici je schopnost zodpovědné, pečlivé a systematické práce, ochota učit se a rozvíjet se

  • SŠ vzdělání + angličtinu na mírně pokročilé úrovni

  • Znalost systémů Navision a TMS (Ticket Managemet Systém) je výhodou, nikoliv podmínkou

Nabízíme

Důvody proč se k nám přidat?



  • Vycházíme svým lidem vstříc - máme pružnou pracovní dobu

  • Vzdělávací a jazykové kurzy

  • Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění

  • Roční bonus

  • Necháme Vás odpočívat 5 týdnů

  • Pokud je ve vás potenciál, dáme Vám možnosti pro osobní růst

  • Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!

  • Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte

  • Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů...

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3741768  Dátum zverejnenia: 17.8.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.