Nová výzva v administrativě a zákaznickém servisu!

Praha

Popis pozice

Co budete dělat?


Pokud se vidíte v administrativě, pak se budete starat o běžnou podporu svého přímého nadřízeného, vedení jeho diáře a domlouvání schůzek, ... Budete se též starat o poštu, kancelářské potřeby, péči o návštěvy a zajišťování služebních cest.


V případě, že Vás více zajímá zákaznický servis, najdete uplatnění ve zpracování objednávek od klienta, v komunikaci s kolegy a klienty z ČR i zahraničí.

Profil kandidáta

Co od Vás očekáváme?


Pro začátek nám bude stačit Vaše ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost práce v programech MS Office a aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem. Předchozí zkušenost na obdobné pozici je vítána.


Dále se Vám hodí organizační schopnosti, příjemné vystupování a chuť učit se novým věcem.


Hledáme prostě parťáky, na které se budeme moci spolehnout! :-)

Nabízíme

Za to Vám můžeme nabídnout:


Stabilní práci s příjemnou nástupní mzdou 35.000Kč a skvělou dopravní dostupností - sídlíme hned vedle stanice metra Invalidovna. Těšit se můžete i na další výhody jako stravenky a flexi pasy. Pokud budete mít zájem, můžete se posunout výše v rámci firmy - neházíme si "klacky pod nohy", naopak si pomáháme k co nejlepším týmovým výsledkům! :-)


Nastoupit můžete jak se Vám hodí, klidně ihned. Stačí, když nám pošlete Váš životopis, a my se Vám obratem ozveme!

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3763057  Dátum zverejnenia: 14.9.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.