Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office koordinátor/ka s AJ
Popis pozice
- Zodpovědnost za office service a tým recepčních
- Fleet management (objednávání aut, servisů, výměny, vyjednávání s dodavateli)
- Správa objednávek mobilních telefonů a komunikace s mobilním operátorem
- Spolupráce se správou budovy, úklidové firmy a různými dodavateli (kancelářské potřeby, občerstvení atd.)
- Vytváření objednávek v SAPu
Profil kandidáta
- Hledáme kandidáty, kteří mají zkušenost z podobnou a samostatnou pozicí (administrativa, dodavatelé, chod kanceláře)
- Nebojí se komunikovat v AJ na denní bázi (nadřízený komunikuje pouze v angličtině)
- Týmový hráč, který rád pomáhá kolegům
- Znalost SAPu je výhodou
Nabízíme
- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
- Samostatná práce s podporou týmu recepčních
- Balíček benefitů: 25 dní dovolené, stravenky, multisport karta, sick days, cafeterie
- Finanční ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- Kariérní rozvoj a růst
- Kanceláře v blízkosti metra Chodov
Kontakt
Petra Šedová