Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznický servis - logistika
Praha
Popis pozice
- Zodpovědnost za zákazníka a celý obchodní případ – zpracování objednávek od zákazníků, jejich zadání do systému (SAP), komunikace s dodavateli, skladem a dopravci
- Odpovědnost za včasné dodání komponentů k zákazníkům a zpracování příslušné administrativy
- Monitorování a koordinace zásilek
- Každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli, zákaznická podpora
- Vystavení dodacích listů a fakturace
- Komunikace se spedičními společnostmi
- Komunikace se skladem (koordinace dodávek, skladových zásob) a s ostatními členy týmu ohledně plánování objednávek a reklamací
- Po zapracování možnost podílet se na nových projektech
Profil kandidáta
- Praxi na obdobné pozici – v oddělení logistiky, zákaznického servisu, přepravy, apod.
- Velmi dobré komunikační schopnosti – budete komunikovat s obchodními partnery z celého světa
- Dobrá znalost MS Excel (vyhledávací funkce, podmínkové funkce, kontingenční tabulky)
- Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni – každodenní komunikace zejména e-mailem
- Komunikativní český/slovenský jazyk
- Nástup nejpozději 1. 5. 2020
Nabízíme
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 5 Sick Days ročně
- Široké možnosti vzdělávání a systematického rozvoje
- Propracovaný systém kariérního posunu
- Příspěvek na stravování (stravenky Sodexo)
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Každý měsíc příspěvek na konto v systému Benefity.cz (Cafeteria systém)
- Nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
- Pracoviště v atraktivní lokalitě - Praha 5 Anděl (přímo na metru)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Kateřina Maivaldová
Kateřina Maivaldová
ID: 3898303
Dátum zverejnenia: 27.3.2020
2020-03-27
lokalita: Praha Pozícia: Disponent, Logistik, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: ManpowerGroup s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.