Zákaznický servis - logistika

Praha

Popis pozice


  • Zodpovědnost za zákazníka a celý obchodní případ – zpracování objednávek od zákazníků, jejich zadání do systému (SAP), komunikace s dodavateli, skladem a dopravci

  • Odpovědnost za včasné dodání komponentů k zákazníkům a zpracování příslušné administrativy

  • Monitorování a koordinace zásilek

  • Každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli, zákaznická podpora

  • Vystavení dodacích listů a fakturace

  • Komunikace se spedičními společnostmi

  • Komunikace se skladem (koordinace dodávek, skladových zásob) a s ostatními členy týmu ohledně plánování objednávek a reklamací

  • Po zapracování možnost podílet se na nových projektech

Profil kandidáta


  • Praxi na obdobné pozici – v oddělení logistiky, zákaznického servisu, přepravy, apod.

  • Velmi dobré komunikační schopnosti – budete komunikovat s obchodními partnery z celého světa

  • Dobrá znalost MS Excel (vyhledávací funkce, podmínkové funkce, kontingenční tabulky)

  • Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni – každodenní komunikace zejména e-mailem

  • Komunikativní český/slovenský jazyk

  • Nástup nejpozději 1. 5. 2020

Nabízíme


  • Flexibilní pracovní dobu

  • 5 týdnů dovolené + 5 Sick Days ročně

  • Široké možnosti vzdělávání a systematického rozvoje

  • Propracovaný systém kariérního posunu

  • Příspěvek na stravování (stravenky Sodexo)

  • Příspěvek na penzijní pojištění

  • Každý měsíc příspěvek na konto v systému Benefity.cz (Cafeteria systém)

  • Nápoje a ovoce na pracovišti zdarma

  • Pracoviště v atraktivní lokalitě - Praha 5 Anděl (přímo na metru)

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Kateřina Maivaldová
ID: 3898303  Dátum zverejnenia: 27.3.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.