Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Logistics Customer Service Specialist
Praha, Česko
Popis pozice
Chcete se stát součástí společnosti, která na trhu působí již 100 let a je celosvětově jedním z největších dodavatelů automobilovému průmyslu? Pro našeho klienta v Hlavenci u Staré Boleslavi hledáme Logistics Customer Service Specialist přímo do kmenového stavu.
Co je náplní práce Logistics Customer Service Specialist?
Přijímá odvolávky od zákazníků.
Zpracovává odvolávky a konzultace jejich správnost se zákazníkem.
Registruje požadavky a změny požadavků zákazníků.
Předává termínové a množstevní požadavky plánování výroby.
Eviduje a vyhodnocuje včasnosti dodávek.
Vede a udržuje agendu přiděleného zákazníka.
Vystavuje podklady pro expedici hotových výrobků.
Vymáhá pohledávky ve spolupráci s finančním oddělením.
Provádí reporting a analýzy (sběr dat o spokojenosti zákazníků).
Zadává kontrakty v SAP na základě cenových dohod/objednávek od zákazníků, popř. od mateřské společnosti atd.
Sestavuje plán prodeje na následující měsíce.
Spolupracuje při tvorbě plánu kapacit a při optimalizaci procesů s jinými odděleními.
Co je náplní práce Logistics Customer Service Specialist?
Přijímá odvolávky od zákazníků.
Zpracovává odvolávky a konzultace jejich správnost se zákazníkem.
Registruje požadavky a změny požadavků zákazníků.
Předává termínové a množstevní požadavky plánování výroby.
Eviduje a vyhodnocuje včasnosti dodávek.
Vede a udržuje agendu přiděleného zákazníka.
Vystavuje podklady pro expedici hotových výrobků.
Vymáhá pohledávky ve spolupráci s finančním oddělením.
Provádí reporting a analýzy (sběr dat o spokojenosti zákazníků).
Zadává kontrakty v SAP na základě cenových dohod/objednávek od zákazníků, popř. od mateřské společnosti atd.
Sestavuje plán prodeje na následující měsíce.
Spolupracuje při tvorbě plánu kapacit a při optimalizaci procesů s jinými odděleními.
Profil kandidáta
Co by jstě měl/a umět?
Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, který/á ovládá AJ alespoň na úrovni B2 a práce s počítačem je pro něho/ni hračkou.
Výhodu je znalost SAP či dalších světových jazyků.
Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, který/á ovládá AJ alespoň na úrovni B2 a práce s počítačem je pro něho/ni hračkou.
Výhodu je znalost SAP či dalších světových jazyků.
Nabízíme
Nabízeme nástupní mzdu v rozmezí 35 - 45 000 Kč dle zkušeností.
Zaměstnání na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
Atraktivní platové ohodnocení
Profesní a odborné vzdělávací kurzy
Propracovaný systém benefitů (příplatky za směnnost, svozová doprava, dotované stravné, roční bonus, výhodný mobilní tarif, příspěvek na penzijní/životní pojištění, 5 týdnů dovolené, aj.)
Zaměstnání na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
Atraktivní platové ohodnocení
Profesní a odborné vzdělávací kurzy
Propracovaný systém benefitů (příplatky za směnnost, svozová doprava, dotované stravné, roční bonus, výhodný mobilní tarif, příspěvek na penzijní/životní pojištění, 5 týdnů dovolené, aj.)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Tereza Cvrčková
+420 606 078 334
Tereza Cvrčková
+420 606 078 334
ID: 4061559
Dátum zverejnenia: 14.4.2021
2021-04-14
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Dispečer Spoločnosť: ManpowerGroup s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.