Asistentka/Office manager

Pardubický kraj

Popis pozice

Jsi pečlivý/pečlivá na papíry, umíš si práci dobře zorganizovat a nerozhodí Tě komunikace v angličtině? Hledáš fajn práci bez "píchaček", v prima kolektivu a s možností dalšího růstu?

Pro fungující montážní společnost hledám sympatického a usměvavého kandidáta/kandidátku na pozici Asistentky s potenciálem na funkci Office managera!



Náplní práce je administrativní podpora montážních zakázek:

  • zpracování a kompletace podkladů pro výběrová řízení

  • zajištění všech potřebných povolení a certifikací před realizací zakázky

  • komunikace s úřady

  • podpora v personalistice (smlouvy, vstupní dokumentace, zakládání osobních karet do systému)

  • kompletace podkladů po ukončení zakázky (podklady k fakturaci, fakturace, hlídání splatností, podklady k výplatám atd.)

  • ad hoc úkoly pro vedení firmy

Profil kandidáta

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • práce na PC (MS Office, Pohoda, Helios, SAP či jiné)

  • řp. B podmínkou

  • AJ mluveným slovem podmínkou

  • orientace v administrativě a základech účetnictví výhodou

  • schopnost týmové práce

  • výborné organizační a komunikační dovednosti

Nabízíme

  • stabilní plat s možným růstem po zapracování

  • 2x ročně příspěvek na dovolenou (15.000Kč)

  • firemní palivovou kartu i k soukromým účelům

  • mobil a notebook

  • týden dovolené navíc

  • flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice

  • přátelskou atmosféru a neformální firemní kulturu



Nástup možný ihned, životopisy mi prosím zasílejte přes ikonu "odpovědět".

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Barbora Sýkorová
ID: 4076256  Dátum zverejnenia: 7.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.