Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka logistiky / zákaznický servis
Ústí nad Orlicí, Česko
Popis pozice
Na této pozici využijete Vaše zkušenosti z oddělení logistiky, nákupu, nebo zákaznickkého servisu ve výrobních firmách.
Jedná se o samostatnou práci, musíte mít ale zároveň týmového ducha, protože se stanete součástí 15členného kolektivu zákaznického servisu a logistiky.
Na této pozici budete zodpovědní především ve většině času za administraci vratných obalů, kde budete hlídat jejich počty a stavy směrem firma-zákazník, zákazník-firma.
Tyto obaly (např. plastové kontejnery, kovové klece) objednávat, kontrolovat množství, stav, řešit případné reklamace se zákazníky přes zákaznické portály, nebo dodavatelem.
Komunikovat také se skladem, občas jít do skladu ověřit nebo zjistit informace.
Jedná se o samostatnou práci, musíte mít ale zároveň týmového ducha, protože se stanete součástí 15členného kolektivu zákaznického servisu a logistiky.
Na této pozici budete zodpovědní především ve většině času za administraci vratných obalů, kde budete hlídat jejich počty a stavy směrem firma-zákazník, zákazník-firma.
Tyto obaly (např. plastové kontejnery, kovové klece) objednávat, kontrolovat množství, stav, řešit případné reklamace se zákazníky přes zákaznické portály, nebo dodavatelem.
Komunikovat také se skladem, občas jít do skladu ověřit nebo zjistit informace.
Profil kandidáta
Nutné jsou zkušenosti z oddělení logistiky, nákupu nebo zákaznického servisu výrobní společnosti, nejlépe automotive.
AJ na komunikativní úrovni (i když jej budete využívat ve většině času písemně, občas je potřeba zatelefonovat).
Skvělá znalost Excelu, orientace v množství dat, výhodou je znalost SAPu.
Hledáme samostatného, přesto týmově založeného zaměstnance, který je proaktivní a nebojí se komunikovat, zjišťovat informace a udržovat přehled.
AJ na komunikativní úrovni (i když jej budete využívat ve většině času písemně, občas je potřeba zatelefonovat).
Skvělá znalost Excelu, orientace v množství dat, výhodou je znalost SAPu.
Hledáme samostatného, přesto týmově založeného zaměstnance, který je proaktivní a nebojí se komunikovat, zjišťovat informace a udržovat přehled.
Nabízíme
- práci ve fajn kolektivu s dobrými vztahy a zkušenými nadřízenými, kteří jsou ve firmě mnoho let
- možnost 3x v měsíci pracovat z domu
- flexibilní pracovní dobu
- 13. plat, bonusy při významných životních událostech, odměny za odpracované roky
- příspěvek na volnočasové aktivity, penzijní připojištění
- závodní stravování
- jazykové kurzy
- telefonní tarify pro celou rodinu
- sportovní a společenské firemní akce
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Simona Slavíková
+420 773 769 192
Simona Slavíková
+420 773 769 192
ID: 4202271
Dátum zverejnenia: 12.11.2021
2021-11-12
lokalita: Ústí nad Orlicí Pozícia: Disponent Spoločnosť: ManpowerGroup s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.