Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákaznického servisu s FJ
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Frýdek-Místek, Česko
Frýdek-Místek, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komunikace ve francouzském jazyce na denní bázi
- komunikace napříč odděleními
- zajištění průběhu zakázek včetně kontroly podkladů a zápisu v softwaru
- zajištění podkladů pro smlouvy (kalkulace, objednávky, nabídkový list)
- komunikace napříč odděleními
- zajištění průběhu zakázek včetně kontroly podkladů a zápisu v softwaru
- zajištění podkladů pro smlouvy (kalkulace, objednávky, nabídkový list)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí moderního pracovního prostředí včetně odpočinkových koutů
- 7,5 hod. pracovní doba
- 22 dní dovolené
- příspěvek na závodní stravování a občerstvení
- jazykové a odborné vzdělávání
- služby fyzioterapeuta a cvičení fyziofit
- firemní akce a další benefity
V případě zájmu se těšíme na váš životopis.
- 7,5 hod. pracovní doba
- 22 dní dovolené
- příspěvek na závodní stravování a občerstvení
- jazykové a odborné vzdělávání
- služby fyzioterapeuta a cvičení fyziofit
- firemní akce a další benefity
V případě zájmu se těšíme na váš životopis.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Baví vás komunikace v francouzském jazyce? Chcete být součástí moderní firmy? Pro našeho klienta hledáme posilu na pozici: Referenta zákaznického servisu s FJ"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- velmi dobrou znalost FJ (komunikace na denní bázi)
- uživatelsky pokročilou znalost práce na PC
- praxe v zákaznickém servisu výhodou
- zodpovědnost, pečlivost a výborné komunikační dovednosti
- vhodné i pro osoby OZP s možností docházet do firmy
- velmi dobrou znalost FJ (komunikace na denní bázi)
- uživatelsky pokročilou znalost práce na PC
- praxe v zákaznickém servisu výhodou
- zodpovědnost, pečlivost a výborné komunikační dovednosti
- vhodné i pro osoby OZP s možností docházet do firmy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3572957
Dátum zverejnenia: 8.2.2019
2019-02-08
lokalita: Okres Frýdek - Místek Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.