Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepční a administrativa - v centru dění mBank
mBank S.A., organizační složka
Místo práce
Pernerova 691/42, Karlín, Česko
Pernerova 691/42, Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
ASAP/Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
120 - 140 Kč/hod.
120 - 140 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*primárně zajištění provozu recepce (nutná fyzická přítomnost na centrále banky), osobní i telefonickou komunikaci s návštěvami, kurýry apod.
*interní komunikaci se zaměstnanci a administrativní podporu služebních cest, nákup kancelářských potřeb, zadávání faktur do účetního systému
*správu rezervací firemních vozů, zajišťování servisu
*spolupráci při konfiguraci služebních mobilních telefonů pro zaměstnance
*denní operativu a ad hoc úkoly
*interní komunikaci se zaměstnanci a administrativní podporu služebních cest, nákup kancelářských potřeb, zadávání faktur do účetního systému
*správu rezervací firemních vozů, zajišťování servisu
*spolupráci při konfiguraci služebních mobilních telefonů pro zaměstnance
*denní operativu a ad hoc úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
*všechny výhody, které přináší naše skvělá firemní kultura - FLEXIBILITA, otevřenost, spolupráce, NEFORMÁLNÍ komunikace i oblékání, MOŽNOST UČIT se od zkušených kolegů, zapojovat se do projektů, profesně růst a v budoucnu třeba i rozšířit naši spolupráci
*moderní a skvěle dostupné pracovní prostředí
*benefity, na které jinde mají nárok pouze zaměstnanci (stravenky, Multisport kartu, zaměstnanecké bankovní produkty, dovolená)
*moderní a skvěle dostupné pracovní prostředí
*benefity, na které jinde mají nárok pouze zaměstnanci (stravenky, Multisport kartu, zaměstnanecké bankovní produkty, dovolená)
Informace o náboru
Jsi ráda/rád v centru dění a baví tě práce pro lidi a s lidmi? Řešení je jednoduché – připoj se k naší mPartě, kterou chceme rozšířit o kolegyňku/kolegu na recepci naší krásné a moderní centrály v Praze - Karlíně. Práce na recepci není jen o "zvedání telefonů", součástí je též agenda office managementu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
Ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*pozitivně laděný člověk s úsměvem na tváři, kterého nabíjí (osobní) kontakt s lidmi
časově flexibilní student/ka VŠ/rodiči na RD s kapacitou 20 hodin týdně (po - pá) na dlouhodobou spolupráci (klidně po celou dobu studia)
*AJ pro mail či krátký telefonní vzkaz a se znalostí MS office
* příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost
*týmového kolegu na pohodu i do nepohody ;)
časově flexibilní student/ka VŠ/rodiči na RD s kapacitou 20 hodin týdně (po - pá) na dlouhodobou spolupráci (klidně po celou dobu studia)
*AJ pro mail či krátký telefonní vzkaz a se znalostí MS office
* příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost
*týmového kolegu na pohodu i do nepohody ;)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
mBank je značkou mobility, jednoduchosti a inovace v bankovnictví. Na CZ/SK trhu jsme už 13 let hrdým zaměstnavatelem skvělých a talentovaných mPeople. Nabízíme výhody flexibilního a rodinného prostředí typického pro start-up, a zároveň stabilitu spolehlivé banky. Zažij naši mPartu na vlastní kůži a dělej to, co Tě baví!
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 4213629
Dátum zverejnenia: 30.11.2021
2021-11-30
lokalita: Praha Pozícia: Recepční Spoločnosť: mBank S.A., organizační složka
Spodná hranica mzdy (brutto): 120 Kč/hod.