Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales and Customer Service Representative
mBlue Czech, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
2-3/2021
2-3/2021
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsícBonus-v kontextu s kvalitou provedené práce-13.plat, stravenky
Od 30 000 Kč/měsícBonus-v kontextu s kvalitou provedené práce-13.plat, stravenky
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní pracovní činnosti
Objednávky-zadávání, kontrola a jejich monitoring před expedicí, vyřizování zákaznických objednávek-reklamace, dobropisy
Customer service- podpora zákazníků v ČR, Maďarsku a na Slovensku v oblasti objednávek, trasování, dostupnosti zboží
Komunikace-operativní činnost v rámci evropského HQ firmy
Organizace a zabezpečování chodu firemního systému M3
Finančně-administrativní podpora-pokladna, podklady pro účetnictví a mzdám, monitoring faktur
Administrativní podpora-kancelářské potřeby, katalogy, podpora při přípravě firemních akcí
Hlavní požadavky
Aktivní znalost AJ, maďarského a českého/slovenského jazyka
Znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point)
Zkušenost práce se zákazníkem
Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Řidičský průkaz B-občasné cesty do Maďarska nebo Německa
Bonus-v kontextu s kvalitou provedené práce
Schopnost pracovat s CRM a objednávkovým systémem
Objednávky-zadávání, kontrola a jejich monitoring před expedicí, vyřizování zákaznických objednávek-reklamace, dobropisy
Customer service- podpora zákazníků v ČR, Maďarsku a na Slovensku v oblasti objednávek, trasování, dostupnosti zboží
Komunikace-operativní činnost v rámci evropského HQ firmy
Organizace a zabezpečování chodu firemního systému M3
Finančně-administrativní podpora-pokladna, podklady pro účetnictví a mzdám, monitoring faktur
Administrativní podpora-kancelářské potřeby, katalogy, podpora při přípravě firemních akcí
Hlavní požadavky
Aktivní znalost AJ, maďarského a českého/slovenského jazyka
Znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point)
Zkušenost práce se zákazníkem
Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Řidičský průkaz B-občasné cesty do Maďarska nebo Německa
Bonus-v kontextu s kvalitou provedené práce
Schopnost pracovat s CRM a objednávkovým systémem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Proč k nám?
Samostatnost ve stabilní mezinárodní rodinné společnosti
Klidné místo, vlastní kancelář
pružná pracovní doba (možnost skloubení např. i s mateřskou)
Benefity-služební mobil, notebook, stanovený paušál
Samostatnost ve stabilní mezinárodní rodinné společnosti
Klidné místo, vlastní kancelář
pružná pracovní doba (možnost skloubení např. i s mateřskou)
Benefity-služební mobil, notebook, stanovený paušál
Informace o náboru
výběrová kola 2, kontaktovat emailem, CV-AJ, motivační dopis (proč jsem relevantní) v AJ,
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Naším klientem je významná mezinárodní společnost s víc než sedmdesátiletou historií existence a působení. Představuje leading developera a výrobce elektronických sensorů a komponentů pro globální automatický trh. Specializuje se na výrobu a vývoj v oblastech jako je technologie snímání, vnitřní bezpečnost a technologie ochrany proti explozi. Společnost má přibližně 6300 zaměstnanců po celém světě s více než 40 zahraničními dceřinými společnostmi na šesti kontinentech a výrobních závodech v Německu, USA, Singapuru, Maďarsku, Číně, Indonésii a Vietnamu. Jedná se o samostatnou pozicí zahrnující různorodé pracovní činnosti s přímou odpovědností směrem k Obchodnímu řediteli.
Naším klientem je významná mezinárodní společnost s víc než sedmdesátiletou historií existence a působení. Představuje leading developera a výrobce elektronických sensorů a komponentů pro globální automatický trh. Specializuje se na výrobu a vývoj v oblastech jako je technologie snímání, vnitřní bezpečnost a technologie ochrany proti explozi. Společnost má přibližně 6300 zaměstnanců po celém světě s více než 40 zahraničními dceřinými společnostmi na šesti kontinentech a výrobních závodech v Německu, USA, Singapuru, Maďarsku, Číně, Indonésii a Vietnamu. Jedná se o samostatnou pozicí zahrnující různorodé pracovní činnosti s přímou odpovědností směrem k Obchodnímu řediteli.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
ekonomický, zákaznická služba, finance,obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2) a Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Zkušenost práce se zákazníkem
Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Komunikace do zahraničí
Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Komunikace do zahraničí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
mBlue Czech s.r.o. je personální agentura poskytující komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů: Hledáme nejlepší zaměstnance, IT Bodyshopping, Efektivní řízení lidských zdrojů a Školení a poradenství v recruitmentu.
Tyto služby nabízíme v rámci České a Slovenské republiky.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Tyto služby nabízíme v rámci České a Slovenské republiky.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 4027428
Dátum zverejnenia: 31.1.2021
2021-01-31
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor, Obchodní referent, Pokladník Spoločnosť: mBlue Czech, s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc