Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrativní pracovník, Praha 4, částečný úvazek, 14 000 Kč
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
14 000 Kč
14 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Popis práce:
- administrativa spojená se mzdovou agendou pro klienty
- zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další korespondence s úřady)
- příprava podkladů pro kontroly na úřadech, dle zadání vedoucí odd.
- zpracování operativní agendy klientů, reporting nadřízeným
- aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny a s daňovým poradcem firmy
- práce v programech MS Excel a Word
U této pracovní pozice jde o administrativní podporu mzdového oddělení, v měsíčním rozsahu cca 80-90 hodin měsíčně, resp. v první polovině kalendářního měsíce a s individuálně rozvrženou pracovní dobou dle dohody.
Pozice je svým charakterem a organizací práce velmi vhodná pro kandidáty, kteří cíleně hledají dobrou práci na částečný úvazek z důvodu např. péče o rodinu a děti, přivýdělek k důchodu, z důvodu vlastního podnikání, dalšího studia, apod.
- administrativa spojená se mzdovou agendou pro klienty
- zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další korespondence s úřady)
- příprava podkladů pro kontroly na úřadech, dle zadání vedoucí odd.
- zpracování operativní agendy klientů, reporting nadřízeným
- aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny a s daňovým poradcem firmy
- práce v programech MS Excel a Word
U této pracovní pozice jde o administrativní podporu mzdového oddělení, v měsíčním rozsahu cca 80-90 hodin měsíčně, resp. v první polovině kalendářního měsíce a s individuálně rozvrženou pracovní dobou dle dohody.
Pozice je svým charakterem a organizací práce velmi vhodná pro kandidáty, kteří cíleně hledají dobrou práci na částečný úvazek z důvodu např. péče o rodinu a děti, přivýdělek k důchodu, z důvodu vlastního podnikání, dalšího studia, apod.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zajímavým uchazečům rádi nabídneme:
- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost na (docházková vzdálenost od Metra C – Pankrác)
- pracovní poměr (částečný úvazek) na dobu NEURČITOU, případně flexibilně na DPČ
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní vzdělávání + aktivní podporu interního daňového oddělení
- možnost osobního i profesního rozvoje
- 5 týdnů dovolené, stravenky, pracovní dobu dle individuální domluvy, odměny
- částečný pracovní úvazek dle individuální dohody
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody
- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost na (docházková vzdálenost od Metra C – Pankrác)
- pracovní poměr (částečný úvazek) na dobu NEURČITOU, případně flexibilně na DPČ
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní vzdělávání + aktivní podporu interního daňového oddělení
- možnost osobního i profesního rozvoje
- 5 týdnů dovolené, stravenky, pracovní dobu dle individuální domluvy, odměny
- částečný pracovní úvazek dle individuální dohody
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Profil klienta:
Přátelský a otevřený tým profesionálů - velmi solidní a stabilní české společnosti poskytující služby v oblastech daní, účetnictví, mezd, podnikového poradenství a účetního outsourcingu, se sídlem v bezprostřední blízkosti metra, na Praze 4 - Pankráci, hledá pro posílení svého týmu nového kolegu/kolegyni.
Profil klienta:
Přátelský a otevřený tým profesionálů - velmi solidní a stabilní české společnosti poskytující služby v oblastech daní, účetnictví, mezd, podnikového poradenství a účetního outsourcingu, se sídlem v bezprostřední blízkosti metra, na Praze 4 - Pankráci, hledá pro posílení svého týmu nového kolegu/kolegyni.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Profil optimálního kandidáta/kandidátky:
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v administrativě, zájem o mzdovou problematiku výhodou
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, preciznost, časovou flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- žádný věk není překážkou
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v administrativě, zájem o mzdovou problematiku výhodou
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, preciznost, časovou flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- žádný věk není překážkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3496667
Dátum zverejnenia: 20.9.2018
2018-09-20
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent Spoločnosť: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 14 000 Kč