Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka reportingu a controllingu s Excelem, P- 4, 35-40 000 Kč, atraktivní benefity
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000 Kč/měsíc+ velmi atraktivní benefity
35 000 - 40 000 Kč/měsíc+ velmi atraktivní benefity
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Popis práce:
- aktivní práce s firemními daty - exporty, výstupy, reporting v EXCELu (nutná velmi dobrá znalost)
- porovnávání Excel výstupů, hledání diferencí, jejich důvody apod.
- příprava ekonomických analýz pro externí klienty, a pro kolegy na účetním oddělení
- zpracování pravidelných reportů pro klienty
Tato pracovní pozice je velmi vhodná pro kandidáty s ekonomickým vzděláním nebo praxí, s chutí pracovat s firemními daty.
- aktivní práce s firemními daty - exporty, výstupy, reporting v EXCELu (nutná velmi dobrá znalost)
- porovnávání Excel výstupů, hledání diferencí, jejich důvody apod.
- příprava ekonomických analýz pro externí klienty, a pro kolegy na účetním oddělení
- zpracování pravidelných reportů pro klienty
Tato pracovní pozice je velmi vhodná pro kandidáty s ekonomickým vzděláním nebo praxí, s chutí pracovat s firemními daty.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám naopak velmi rádi nabídneme?
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C
- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí
- další profesní vzdělávání, možnost zajímavého profesního a osobního rozvoje
- nástupní mzdu cca 35 - 40 000 Kč (dle dohody, praxe a zkušeností)
- 5 týdnů dovolené, stravenky + další atraktivní benefity, odměny
- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C
- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí
- další profesní vzdělávání, možnost zajímavého profesního a osobního rozvoje
- nástupní mzdu cca 35 - 40 000 Kč (dle dohody, praxe a zkušeností)
- 5 týdnů dovolené, stravenky + další atraktivní benefity, odměny
- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nového kolegu / kolegyni na pracovní místo referent/ka reportingu s EXCELem.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a velmi zajímavé a atraktivní benefity.
Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nového kolegu / kolegyni na pracovní místo referent/ka reportingu s EXCELem.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a velmi zajímavé a atraktivní benefity.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co ve Vašem životopise uvítáme?
- min. SŠ vzdělání s maturitou - ekonomického směru výhodou
- aktivní povědomost o principech podvojného účetnictví
- aktivní znalost práce na PC - MS Office
- aktivní velmi dobrou znalost práce v EXCELu - funkce, kont. tabulky + schopnost učit se
- pracovní znalost AJ (účetní terminologie)
- samostatnost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor
- zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu
- připravenost a chuť dále se odborně vzdělávat
- min. SŠ vzdělání s maturitou - ekonomického směru výhodou
- aktivní povědomost o principech podvojného účetnictví
- aktivní znalost práce na PC - MS Office
- aktivní velmi dobrou znalost práce v EXCELu - funkce, kont. tabulky + schopnost učit se
- pracovní znalost AJ (účetní terminologie)
- samostatnost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor
- zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu
- připravenost a chuť dále se odborně vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3883776
Dátum zverejnenia: 3.3.2020
2020-03-03
lokalita: Praha Pozícia: Controller, Finanční analytik, Specialista reportingu Spoločnosť: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc