Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent pro VIP klienty - HPP, IČO
Nelson Markets, s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
1.5.2020
1.5.2020
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 50 000 Kč/měsícprémie a bonusy
25 000 - 50 000 Kč/měsícprémie a bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti
- účast na obchodních jednáních
- úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
- účast na školeních, sebevzdělávání
- komunikace s potenciálními klienty (email, telefonicky nebo osobně)
- marketingové kampaně cílené na klienty
- administrativní činnost
- práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti
- účast na obchodních jednáních
- úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
- účast na školeních, sebevzdělávání
- komunikace s potenciálními klienty (email, telefonicky nebo osobně)
- marketingové kampaně cílené na klienty
- administrativní činnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme?
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- zázemí jedné z nejúspěšnějších mezinárodních společností v oboru, proto se o práci nebudete muset bát ani v této době!
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- zázemí jedné z nejúspěšnějších mezinárodních společností v oboru, proto se o práci nebudete muset bát ani v této době!
Informace o náboru
Svůj životopis můžete zaslat naší HR, která vás bude kontaktovat s pozvánkou k osobnímu pohovoru, na kterém získáte kompletní informace o této pozici.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
CO BYCHOM si chtěli přečíst ve Vašem CV?
Min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- pofesionální vystupování
- spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst
- znalost práce na PC
- komunikativnost
- týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
Min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- pofesionální vystupování
- spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst
- znalost práce na PC
- komunikativnost
- týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nelson Markets, s.r.o. je lídr v poskytování komplexních služeb pro kapitálové trhy v Evropě. Působnost ve 13 státech světa zaručuje stabilní prostředí, růst společnosti a dobré jméno společnosti. Vzhledem k velkému růstu společnosti rozšiřujeme naše oddělení.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3906838
Dátum zverejnenia: 28.4.2020
2020-04-28
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Dealer/Trader, Klientský pracovník, Obchodní zástupce, Telefonní operátor Spoločnosť: Nelson Markets, s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc