Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent pro VIP klienty
Nelson Markets, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
20.05.2020
20.05.2020
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 55 000 Kč/měsícNadstandardní finance – umíme ocenit, když má někdo výsledky. Průměrně si u nás můžete vydělat 40.000czk, ale není problém se dostat mezi ty nejlepší obchodníky, kteří si u nás vydělají až 60.000 czk.
25 000 - 55 000 Kč/měsícNadstandardní finance – umíme ocenit, když má někdo výsledky. Průměrně si u nás můžete vydělat 40.000czk, ale není problém se dostat mezi ty nejlepší obchodníky, kteří si u nás vydělají až 60.000 czk.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Žádný učený z nebe nespadl, a my Ti proto poskytneme veškerou podporu a zaškolení, možnost profesního vzdělávání a prostor pro stálé zlepšování.
Nemáš žádné pracovní zkušenosti?
Jsi komunikativní?
Ovládáš základní znalost práce na PC?
Umíš zvednout telefon a volat?
Hledáme právě tebe!
Nemusíte se bát, že vzhledem k restrikcím týkajícím se koronaviru přijdete o možnost si najít novou práci – snů!
Co budete dělat:
Komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem o naše produkty
zajištění kompletního servisu a požadavků klienta vyřizování komunikace se stávajícími i novými klienty
Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy
Podporovat klientské požadavky, registrovat zákazníky
Evidovat dokumenty v systému CRM
Účast na firemních seminářích a školeních
Pokud jsme Vás zaujali, velmi rádi si o nabídce práce s Vámi popovídáme.
Nemáš žádné pracovní zkušenosti?
Jsi komunikativní?
Ovládáš základní znalost práce na PC?
Umíš zvednout telefon a volat?
Hledáme právě tebe!
Nemusíte se bát, že vzhledem k restrikcím týkajícím se koronaviru přijdete o možnost si najít novou práci – snů!
Co budete dělat:
Komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem o naše produkty
zajištění kompletního servisu a požadavků klienta vyřizování komunikace se stávajícími i novými klienty
Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy
Podporovat klientské požadavky, registrovat zákazníky
Evidovat dokumenty v systému CRM
Účast na firemních seminářích a školeních
Pokud jsme Vás zaujali, velmi rádi si o nabídce práce s Vámi popovídáme.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout?
zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy)
práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
možnost „nastartování“ budoucí kariéry – dle svých schopností a pracovitosti
zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy)
práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
možnost „nastartování“ budoucí kariéry – dle svých schopností a pracovitosti
Informace o náboru
Věřím, že jsme Vás zaujali budeme se těšit na Vaše životopisy!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jak si vás představujeme?
Min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy)
Pokročilá znalost práce s PC (Excel, Word)
Dobré analytické myšlení a vynikající time-management
Energická, aktivní osobnost s proaktivním přístupem
Preference vlastního rozvoje a snaha učit se nové věci
Příjemné a reprezentativní vystupování
Min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy)
Pokročilá znalost práce s PC (Excel, Word)
Dobré analytické myšlení a vynikající time-management
Energická, aktivní osobnost s proaktivním přístupem
Preference vlastního rozvoje a snaha učit se nové věci
Příjemné a reprezentativní vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nelson Markets, s.r.o. je lídr v poskytování komplexních služeb pro kapitálové trhy v Evropě. Působnost ve 13 státech světa zaručuje stabilní prostředí, růst společnosti a dobré jméno společnosti. Vzhledem k velkému růstu společnosti rozšiřujeme naše oddělení.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3913495
Dátum zverejnenia: 19.5.2020
2020-05-19
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Compliance specialista, Finanční analytik, Telefonní operátor Spoločnosť: Nelson Markets, s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc