Facility koordinátor / správa poboček

PARTNER 4 JOB s.r.o.

Místo práce
Česká republika, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody/ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

PARTNER 4 JOB s.r.o.
hledá pro svého významného klienta – úspěšnou obchodní společnost s více jak 25 letou působností na českém trhu, uchazeče / uchazečku na pozici:

FACILITY KOORDINÁTOR – SPRÁVA POBOČEK

Náplň práce:
• Kompletní správa poboček společnosti v rámci regionu Praha a Čechy – opravy, úpravy, rekonstrukce…
• Komunikace s vedoucími poboček
• Výběrová řízení na poskytovatele služeb
• Analýzy nákladů a jejich optimalizace
• Delegování drobných oprav na pracovníka údržby
• Operativní řešení vzniklých problémů

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Odpovídající platové ohodnocení

• Služební automobil Škoda Octavia
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, 2 dny sick days, multisport karta, penzijní připojištění, systém cafeterie a mnoho dalších….
• Nástup dle dohody / ihned

Další zajímavé pracovní nabídky na: www.partner4job.cz

Informace o náboru

Odpovědí na tento inzerát uděluji souhlas společnosti PARTNER 4 JOB s.r.o., IČO 026 14 235, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 221367, zastoupenou paní Janou Lžičařovou, jednatelkou společnosti (dále jen „Správci“), aby ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a zákona č. 480/2004 Sb. o šíření obchodních sdělení zpracovával osobní údaje obsažené v mém životopise i v případných dalších osobních materiálech (dále je „Osobní údaje“). Dále uděluji souhlas s poskytnutím mých Osobních údajů třetím stranám, tj. právnickým osobám, které o ně projeví zájem z důvodu možnosti budoucího zaměstnání mé osoby, za předpokladu, že o takovém kroku budu Správcem telefonicky, elektronickou poštou nebo osobně informován a potvrdím touto cestou svůj souhlas v každém jednotlivém případě. Souhlasím, aby mé Osobní údaje byly interně zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k navázání nového pracovního poměru. Souhlasím, aby i poté byly mé Osobní údaje v rozsahu nezbytně nutném uchovány v archivu Správce. Beru na vědomí, že mohu od Správce požadovat přístup k mým Osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, rovněž mohu uplatnit právo na přenositelnost údajů. Beru na vědomí, že mohu kdykoli tento svůj souhlas odvolat a požádat o vyjmutí svých Osobních údajů ze systému, případně archivu Správce a skartování, případně navrácení veškerých písemných osobních materiálů. Beru na vědomí, že údaje nejsem povinen poskytnout.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

stavební

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• VŠ/SŠ vzdělání (ideálně stavební zaměření)
• Velmi dobré komunikační schopnosti
• Zkušenosti na obdobné pozici
• Technickou zdatnost
• ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.

Hlavní specializace
Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další.. Pracovní místa obsazuji se stoprocentní úspěšností a dosud s nulovou fluktuací.
ID: 3818532  Dátum zverejnenia: 25.11.2019