Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Support Specialist
Praha
Na plný úvazek
222692
222692
Apply
Philips hledá zkušeného uchazeče na pozici Customer Service Support Specialist, ideálně se zkušenostmi z prostředí zdravotnictví či zdravotnických potřeb.
Popis pracovní pozice
Na této pozici budete zodpovědný/-á za úkoly v oblasti péče o zákazníky v souladu s obchodními cíly.
Hlavní náplň práce
Péče o zákazníka
Vyžadované vzdělání: Minimálně středoškolské
Jazyky: ČJ a AJ
Philips hledá zkušeného uchazeče na pozici Customer Service Support Specialist, ideálně se zkušenostmi z prostředí zdravotnictví či zdravotnických potřeb.
Popis pracovní pozice
Na této pozici budete zodpovědný/-á za úkoly v oblasti péče o zákazníky v souladu s obchodními cíly.
Hlavní náplň práce
Péče o zákazníka
- Vytváření a správa zákaznické dokumentace a záznamů instalované báze
- Úzká spolupráce a komunikace s manažery a řešení operativních problémů týkajících se servisních zásahů v zájmu zachování vysokého standardu služeb a spokojenosti zákazníka
- Podpora servisních techniků v jejich denní činnosti
- Zpracování statistických dat a příprava reportů pro management
- Odpovídání na telefonické hovory zákazníků a registrace požadavků v interním systému
- Příprava cenových nabídek na služby třetích stran, koordinace servisních aktivit třetích stran
- Koordinace dodávek helia
- Správa a administrace kalibračních záznamů servisních nástrojů
- Tvorba a správa zákaznických servisních smluv
- Příprava podkladů pro fakturaci zákaznických smluv
- Zpracování servisních výkazů
- Dodržování standardu kvality a příprava podkladů pro audit
- Zajímavé platové ohodnocení (fixní plat + bonus)
- Firemní benefity (např. pět týdnů dovolené, stravenky a další)
- Zaměstnání u silné a stabilní nadnárodní společnosti
- Středoškolské či vysokoškolské vzdělání
- Zkušenost v zákaznickém servisu či logistice je velkou výhodou
- Češtinu na úrovni rodilého mluvčího a komunikativní znalost angličtiny
- Pokročilejší znalost práce na PC
- Odolnost vůči stresu a dobré organizační schopnosti
- Schopnost komunikace a spolupráce v rámci týmu, komunikační schopnosti směrem k zákazníkům
Vyžadované vzdělání: Minimálně středoškolské
Jazyky: ČJ a AJ
O nás
For over 125 years, Philips has been improving lives through sustainable innovation. Today, we are a leading health technology company focused on making life better for billions worldwide, starting with the lives of our own passionate, collaborative and remarkably diverse employees.We are always looking for like-minded people to join our team and create a healthier, more connected society with us while advancing their careers.
Philips is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, age, sex (including pregnancy), sexual orientation, gender identity, national origin, genetic information, creed, citizenship, disability, protected veteran or marital status.
As an equal opportunity employer, Philips is committed to a diverse workforce. In order to ensure reasonable accommodation for individuals protected by Section 503 of the Rehabilitation Act of 1973, the Vietnam Veterans' Readjustment Act of 1974, and Title I of the Americans with Disabilities Act of 1990, applicants that require accommodation in the job application process may contact 888-367-7223, option 5, for assistance.
ID: 2814246
Dátum zverejnenia: 9.1.2017
2017-01-09
lokalita: Česká republika, Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Philips