Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fakturant/ka -Administrativní pracovník, Praha 10-Strašnice, mzda dle praxe a schopností, cca 29.000Kč
PLYNSERVIS ČERVENKA s.r.o.
Místo práce
Průběžná, Strašnice, Praha 10, Česko
Průběžná, Strašnice, Praha 10, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 32 000 Kč/měsícdle praxe a schopností
27 000 - 32 000 Kč/měsícdle praxe a schopností
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Elektronická a tlf. komunikace (email, datová schránka) s účetní, zákazníky
• Kontrola internetového bankovnictví – uhrazené faktury z bank. výpisů (1xdenně)
• Zápis uhrazených faktur do účetního programu Cézar (proškolíme)
• Příjem zakázek (SODů) od montérů + podkladů k fakturaci zakázek
• Tvorba faktur z podkladů – cézar (proškolíme)
• Zasílání / předávání faktur mailem nebo poštou
• Kontrola odebraného materiálu z převodky (montéry) s fakturací / doklady SODy
• Objednávání náhradních dílů pro potřeby servisu v kooperaci s technikem (web)
• Příprava podkladů pro účetní, pro výpočet výplat zaměstnanců – z odpracovaných zakázek (úkolová mzda) (proškolíme)
• Kontrola docházkových listů s plánovací tabulí (při výplatách 1x měsíčně)
• Komunikace / kooperace s účetním v rámci fakturace, apod. (4x měsíčně)
• Řešení pojistných událostí, pokut
• Závoz dopisů / balíku na poštu (cca 1x týdně)
• Kontrola internetového bankovnictví – uhrazené faktury z bank. výpisů (1xdenně)
• Zápis uhrazených faktur do účetního programu Cézar (proškolíme)
• Příjem zakázek (SODů) od montérů + podkladů k fakturaci zakázek
• Tvorba faktur z podkladů – cézar (proškolíme)
• Zasílání / předávání faktur mailem nebo poštou
• Kontrola odebraného materiálu z převodky (montéry) s fakturací / doklady SODy
• Objednávání náhradních dílů pro potřeby servisu v kooperaci s technikem (web)
• Příprava podkladů pro účetní, pro výpočet výplat zaměstnanců – z odpracovaných zakázek (úkolová mzda) (proškolíme)
• Kontrola docházkových listů s plánovací tabulí (při výplatách 1x měsíčně)
• Komunikace / kooperace s účetním v rámci fakturace, apod. (4x měsíčně)
• Řešení pojistných událostí, pokut
• Závoz dopisů / balíku na poštu (cca 1x týdně)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Přátelský kolektiv
• Zaškolení
• Notebook/PC
• Mobilní telefon
• Vlastní organizace práce
• Pracovní doba dle dohody - pružná
• Možnost občasné práce z domova (Home Office)
• Vzdělávací kurzy, školení
• Firemní akce
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Po dvou letech, za každý odpracovaný rok 1 den dovolené navíc, max. 5 týdnů/rok, (koncem roku firemní volno, volné víkendy)
• Profesní rozvoj a perspektiva
• Zaškolení
• Notebook/PC
• Mobilní telefon
• Vlastní organizace práce
• Pracovní doba dle dohody - pružná
• Možnost občasné práce z domova (Home Office)
• Vzdělávací kurzy, školení
• Firemní akce
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Po dvou letech, za každý odpracovaný rok 1 den dovolené navíc, max. 5 týdnů/rok, (koncem roku firemní volno, volné víkendy)
• Profesní rozvoj a perspektiva
Informace o náboru
Pokud Vás zaujala nabídka samostatné a zodpovědné práce, chcete být součástí renomované společnosti a dobrého týmu, zašlete prosím, svůj strukturovaný životopis a MOTIVAČNÍ DOPIS v ČJ (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií (pasový formát vložený do CV, max.vel. 100x150 bodů, rozlišení 72 DPI), vč. event. SKYPE spojení přímo na externí spolupracovnici:
Lenka Nozarová – personální ředitelka, ConVerta Consulting s.r.o., [email protected], www.converta.cz, +420 604 270 438
Do předmětu mailu prosím uveďte: své „PŘÍJMENÍ_Fakturant“.
Průběh výběrového řízení:
• administrativní kolo • telefonické / video SKYPE/WhatsApp interview • osobní pohovor s přímým nadřízeným.
Komunikační jazyk – čeština
Vybraní uchazeči splňující požadavky, budou kontaktováni do týdne od zaslání kompletních podkladů.
Nebudeme-li Vás v této lhůtě kontaktovat, byli do dalšího kola výběrového řízení upřednostnění jiní uchazeči a Vaše materiály budou skartovány. Výběrové řízení chceme ukončit v průběhu dubna/května 2020.
Veškeré Vámi zaslané materiály a údaje pokládáme za důvěrné a nebudou bez Vašeho předchozího souhlasu dále šířeny.
Kontaktní osoba pro výběr pracovníků: externí personální ředitelka ConVerta Consulting, Lenka Nozarová, 604 270 438, [email protected].
Lenka Nozarová – personální ředitelka, ConVerta Consulting s.r.o., [email protected], www.converta.cz, +420 604 270 438
Do předmětu mailu prosím uveďte: své „PŘÍJMENÍ_Fakturant“.
Průběh výběrového řízení:
• administrativní kolo • telefonické / video SKYPE/WhatsApp interview • osobní pohovor s přímým nadřízeným.
Komunikační jazyk – čeština
Vybraní uchazeči splňující požadavky, budou kontaktováni do týdne od zaslání kompletních podkladů.
Nebudeme-li Vás v této lhůtě kontaktovat, byli do dalšího kola výběrového řízení upřednostnění jiní uchazeči a Vaše materiály budou skartovány. Výběrové řízení chceme ukončit v průběhu dubna/května 2020.
Veškeré Vámi zaslané materiály a údaje pokládáme za důvěrné a nebudou bez Vašeho předchozího souhlasu dále šířeny.
Kontaktní osoba pro výběr pracovníků: externí personální ředitelka ConVerta Consulting, Lenka Nozarová, 604 270 438, [email protected].
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
ekonomické vzdělání
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Pokladna - Základy
Skladové hospodářství - Základy
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Práce s počítačem - Pokročilý
Komunikační schopnosti - Pokročilý
Jednání se zákazníky - Pokročilý
Důraz na detail - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Pokladna - Základy
Skladové hospodářství - Základy
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Práce s počítačem - Pokročilý
Komunikační schopnosti - Pokročilý
Jednání se zákazníky - Pokročilý
Důraz na detail - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, důslednost, schopnost dotahovat věci do konce, flexibilita, příjemné a přátelské jednání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Rodinná obchodně stavební společnost v Praze 10 – Strašnicích, s kamennou prodejnou v Průběžné ulici a připravovaným eshopem/webové akce, s tradicí od roku 1992 (již druhá generace, cca 13 pracovníků). Zabýváme se vším kolem plynu-vody-kanalizace, např. revize, montáže opravy plynových zařízení, topení, poradenství, projekty, servis, prodej instalačních materiálů, spotřebičů a příslušenství. Spolupráce s Pražskou Plynárenskou a.s. Jsme členové Pražského sdružení pro zemní plyn. Spolupráce s realitními společnostmi, správci a majiteli objektů. Servisní smlouvy s výrobci plynových spotřebičů.
Hledáme do našeho stabilního týmu příjemné a schopné spolupracovníky.
www.plynservis.cz
Hledáme do našeho stabilního týmu příjemné a schopné spolupracovníky.
www.plynservis.cz
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 3893846
Dátum zverejnenia: 20.4.2020
2020-04-20
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Pokladník, Specialista fakturace a plateb, Účetní Spoločnosť: PLYNSERVIS ČERVENKA s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 27 000 Kč/měsíc