Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista péče o zákazníky, fakturant, administrativa
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 - 30 000 Kč
25 - 30 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem sportovního oblečení, brýlí a dalších doplňků značek OAKLEY, Scullcandy, B+D Readers, Italia independent a OUTDOOR TECH, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista péče o zákazníky, fakturant, administrativa.
Náplň práce:
• Proaktivní a profesionální péče o velkoobchodní zákazníky v regionu CEE
• Registrace nových zákazníků do firemního systému, zodpovědnost za aktuální údaje existujících zákazníků
• Poskytování podpory v rámci základních zákaznických potřeb, zejména ke konkrétním produktům, fakturám, dobropisům, statusu objednávky, reklamacím atd.
• Posuzování a evidence reklamací, řešení vrácení zboží (následně dobropisování), případně nedodaného zboží
• Podpora obchodního týmu
• Komunikace a podpora kolegů z maloobchodních prodejen
• Zpracování dat, práce s PC, běžná administrativa
• Zakládání karet na nové zboží včetně cenotvorby
• Doplňování chybějících dat pro intrastat
• Příjem zbožových faktur
• Příjem zboží a tvorba podkladů pro příjem na sklad
• Fakturace předobjednávek
• Řešení reklamací, vrácení zboží a dobropisů (evidence reklamací, komplexní řešení reklamací a vrácení zboží, dobropisy za slevy..)
• Zadávání karet nových zákazníků, úprava karet dle zaslaných informací + nastavení slev
• Komunikace s klienty a obchodními zástupci
• Zpracování hlášení pro Asecol a Ekokom (obaly, elektronika)
• Komunikace s kamennými obchody (přeskladnění zboží mezi jednotlivými obchody, řešení problémů se zbožím..)
• Fakturace komisí a speciálních zakázek (Oakely OCP a RX program)
• Fakturace objednávek pro eshop (maloobchod)
Náplň práce:
• Proaktivní a profesionální péče o velkoobchodní zákazníky v regionu CEE
• Registrace nových zákazníků do firemního systému, zodpovědnost za aktuální údaje existujících zákazníků
• Poskytování podpory v rámci základních zákaznických potřeb, zejména ke konkrétním produktům, fakturám, dobropisům, statusu objednávky, reklamacím atd.
• Posuzování a evidence reklamací, řešení vrácení zboží (následně dobropisování), případně nedodaného zboží
• Podpora obchodního týmu
• Komunikace a podpora kolegů z maloobchodních prodejen
• Zpracování dat, práce s PC, běžná administrativa
• Zakládání karet na nové zboží včetně cenotvorby
• Doplňování chybějících dat pro intrastat
• Příjem zbožových faktur
• Příjem zboží a tvorba podkladů pro příjem na sklad
• Fakturace předobjednávek
• Řešení reklamací, vrácení zboží a dobropisů (evidence reklamací, komplexní řešení reklamací a vrácení zboží, dobropisy za slevy..)
• Zadávání karet nových zákazníků, úprava karet dle zaslaných informací + nastavení slev
• Komunikace s klienty a obchodními zástupci
• Zpracování hlášení pro Asecol a Ekokom (obaly, elektronika)
• Komunikace s kamennými obchody (přeskladnění zboží mezi jednotlivými obchody, řešení problémů se zbožím..)
• Fakturace komisí a speciálních zakázek (Oakely OCP a RX program)
• Fakturace objednávek pro eshop (maloobchod)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Stabilní zázemí velmi rychle se rozvíjející společnosti
• Zajímavou a rozmanitou odbornou práci
• Příjemné a klidné pracovní prostředí
• Platové ohodnocení ve výši 25.000 – 30.000,- Kč
• Mladý a přátelský kolektiv
• Pracovní poměr na dobu neurčitou
• Nástup ideálně ihned
• Místo výkonu práce Praha 9 – Hloubětín; od 1. 1. 2017 Horní Počernice
• Stabilní zázemí velmi rychle se rozvíjející společnosti
• Zajímavou a rozmanitou odbornou práci
• Příjemné a klidné pracovní prostředí
• Platové ohodnocení ve výši 25.000 – 30.000,- Kč
• Mladý a přátelský kolektiv
• Pracovní poměr na dobu neurčitou
• Nástup ideálně ihned
• Místo výkonu práce Praha 9 – Hloubětín; od 1. 1. 2017 Horní Počernice
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem sportovního oblečení, brýlí a dalších doplňků značek OAKLEY, Scullcandy, B+D Readers, Italia independent a OUTDOOR TECH, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista péče o zákazníky, fakturant, administrativa.
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem sportovního oblečení, brýlí a dalších doplňků značek OAKLEY, Scullcandy, B+D Readers, Italia independent a OUTDOOR TECH, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista péče o zákazníky, fakturant, administrativa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Absolventa SŠ se znalostí anglického jazyka
• zkušenost s péčí o zákazníky
• Mladého dynamického člověka s aktivním přístupem k práci
• Nadšence do komunikace, který je schopný pracovat samostatně a plnit svěřené úkoly
• Týmového hráče, pozitivní naladění, příjemné vystupovaní a komunikace
• Učenlivého a rychlého
• Zkušenost s účetním programem Helios Orange velkou výhodou
• Absolventa SŠ se znalostí anglického jazyka
• zkušenost s péčí o zákazníky
• Mladého dynamického člověka s aktivním přístupem k práci
• Nadšence do komunikace, který je schopný pracovat samostatně a plnit svěřené úkoly
• Týmového hráče, pozitivní naladění, příjemné vystupovaní a komunikace
• Učenlivého a rychlého
• Zkušenost s účetním programem Helios Orange velkou výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2763297
Dátum zverejnenia: 21.11.2016
2016-11-21
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 25 - 30 000 Kč