Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant/ Sekretářka s francouzštinou
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora kanceláře
• Komunikace s klienty a hosty
• E-mailová a telefonická komunikace
• Řešení operativních úkolů
• Komunikace s klienty a hosty
• E-mailová a telefonická komunikace
• Řešení operativních úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce ve stabilní společnosti
• Práce na HPP
• Odpovídající platové ohodnocení
• Nástup: ihned/ dohodou
• Kanceláře v širším centru Prahy (výborná dostupnost MHD)
• Práce na HPP
• Odpovídající platové ohodnocení
• Nástup: ihned/ dohodou
• Kanceláře v širším centru Prahy (výborná dostupnost MHD)
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá správou a pronájmem nemovitostí, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Office Assistant/ Sekretářka s francouzštinou.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá správou a pronájmem nemovitostí, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Office Assistant/ Sekretářka s francouzštinou.
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá správou a pronájmem nemovitostí, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Office Assistant/ Sekretářka s francouzštinou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání
• Komunikativní znalost českého a francouzského jazyka, anglický jazyk výhodou
• Uživatelská znalost práce na PC
• Samostatnost a zodpovědnost
• Pečlivý a zodpovědný přístup k práci
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• Komunikativní znalost českého a francouzského jazyka, anglický jazyk výhodou
• Uživatelská znalost práce na PC
• Samostatnost a zodpovědnost
• Pečlivý a zodpovědný přístup k práci
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3361020
Dátum zverejnenia: 13.4.2018
2018-04-13
lokalita: Praha, Středočeský kraj Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka, Telefonní operátor Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.