Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka představenstva
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje služby městské části Prahy a široké veřejnosti především v oblasti správy a údržby nemovitostí, realitní činnosti, inženýrské činnosti v investiční výstavbě či developerské projekty, hledáme zajímavého kandidáta/ku na pozici Asistent/ka představenstva.
Náplň práce
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
• Příprava podkladů pro jednání a porady, vč. následného zpracování zápisů
• Vedení kalendáře vedení, organizování pracovních jednání, včetně kompletního servisu zabezpečení
• Zajištění schvalovacího procesu interních i externích dokumentů, často důvěrné povahy
• Zajištění včasného procesu přípravy/zpracování/schválení podkladů pro jednání a usnesení orgánů společnosti a MČ Praha 6
• Kontaktní osoba s MČ Praha 6
• Kontaktní osoba pro dodavatele „kancelářského“ materiálu a služeb
• Zpracovávání a vyřizování došlé/odeslané pošty včetně práce s datovou schránkou a interními komunikačními nástroji
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected].
V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
• Příprava podkladů pro jednání a porady, vč. následného zpracování zápisů
• Vedení kalendáře vedení, organizování pracovních jednání, včetně kompletního servisu zabezpečení
• Zajištění schvalovacího procesu interních i externích dokumentů, často důvěrné povahy
• Zajištění včasného procesu přípravy/zpracování/schválení podkladů pro jednání a usnesení orgánů společnosti a MČ Praha 6
• Kontaktní osoba s MČ Praha 6
• Kontaktní osoba pro dodavatele „kancelářského“ materiálu a služeb
• Zpracovávání a vyřizování došlé/odeslané pošty včetně práce s datovou schránkou a interními komunikačními nástroji
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected].
V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme
• Práce ve stabilní společnosti
• Práce na HPP
• Firemní benefity (prémie, penzijní připojištění, stravenky, dovolená navíc)
• Nástup ihned / dohodou
• Výkon práce: Praha 6
• Práce ve stabilní společnosti
• Práce na HPP
• Firemní benefity (prémie, penzijní připojištění, stravenky, dovolená navíc)
• Nástup ihned / dohodou
• Výkon práce: Praha 6
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Státní správa, veřejná správa a samospráva
Společnost, která poskytuje služby městské části Prahy a široké veřejnosti především v oblasti správy a údržby nemovitostí, realitní činnosti, inženýrské činnosti v investiční výstavbě či developerské projekty.
Společnost, která poskytuje služby městské části Prahy a široké veřejnosti především v oblasti správy a údržby nemovitostí, realitní činnosti, inženýrské činnosti v investiční výstavbě či developerské projekty.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
administrativa, veřejná správa
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme
• SŠ vzdělání
• Předchozí praxe na obdobné pozici ve veřejné správě
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Výborné organizační schopnosti
• Aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost
• SŠ vzdělání
• Předchozí praxe na obdobné pozici ve veřejné správě
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Výborné organizační schopnosti
• Aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3477655
Dátum zverejnenia: 24.8.2018
2018-08-24
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.