Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka zákaznické podpory a specialista/ka obchodu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, největšího hráče v oblasti prodeje náhradních dílů do zemědělství s centrálou v Holandsku, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Koordinátor/ka zákaznické podpory a specialista/ka obchodu.
O čem je tato pozice?
Nehledáme ajťáka ani vypravěče pohádek, žádný učený z nebe taky nespadl. Požadujeme však oddanost a ochotu pomoci zákazníkům s jakýmkoliv požadavkem a schopnost orientovat se na výsledky své vlastní práce a výsledky celého týmu. Hlavní náplní práce je podpora registrovaných zákazníků po emailu, telefonu a chatu, koordinace menšího týmu spolupracovníků a dále také podpora zákazníků v oblasti nových obchodních řešení. Tvá práce bude mít velký dopad na výsledky celého týmu, a proto se nesmíš bát vzít odpovědnost do vlastních rukou. Pro našeho klienta hledáme fajn kolegu nebo kolegyni, který se nebojí výzev a zapadne do týmu.
Na čem budeš pracovat?
• Budeš jedním z klíčových pilířů zákaznické podpory na emailu, chatu a telefonu
• Budeš koordinovat a vyvíjet malý tým spolupracovníků zákaznické podpory
• Budeš odpovědný za spokojenost zákazníků
• Budeš klíčovým kontaktem pro zákazníky a tým v oblasti nových obchodních řešení (EDI – elektronická výměna dat mezi systémy)
Co bys měl mít a ovládat?
• Příjemnou komunikaci a odhodlanost pomoci lidem
• Nebát se udělat rozhodnutí a vzít odpovědnost do svých rukou
• Zkušenost s vedením nebo koordinací menšího týmu
• Základní znalost problematiky elektronické výměny dat a chuť se učit novým věcem
• Výborná znalost češtiny a pokročilá znalost anglického jazyka
• Nebát se práce v terénu se zákazníky
Proč se ti tam bude líbit?
• Příjemná atmosféra, málo byrokracie a k tomu spousta příležitostí
• Místo ve fajn týmu (nejmladšímu členovi je 22 a nejstaršímu 45 let)
• Jedná se o holandskou rodinnou firmu a většina podnikání se děje v západní a severní Evropě
• Kanceláře na jihu Brna s jedním z nejlepších výhledů na město
• Lekce angličtiny, pravidelné týmové a sportovní akce
• 5 týdnů dovolené a další benefity
• Klíčovým benefitem je však pro tebe to, jak tě práce bude bavit a naplňovat
• Možnost postupu na vyšší pozici v průběhu 1. roku (služební vůz, další benefity)
• Místo pracoviště: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
O čem je tato pozice?
Nehledáme ajťáka ani vypravěče pohádek, žádný učený z nebe taky nespadl. Požadujeme však oddanost a ochotu pomoci zákazníkům s jakýmkoliv požadavkem a schopnost orientovat se na výsledky své vlastní práce a výsledky celého týmu. Hlavní náplní práce je podpora registrovaných zákazníků po emailu, telefonu a chatu, koordinace menšího týmu spolupracovníků a dále také podpora zákazníků v oblasti nových obchodních řešení. Tvá práce bude mít velký dopad na výsledky celého týmu, a proto se nesmíš bát vzít odpovědnost do vlastních rukou. Pro našeho klienta hledáme fajn kolegu nebo kolegyni, který se nebojí výzev a zapadne do týmu.
Na čem budeš pracovat?
• Budeš jedním z klíčových pilířů zákaznické podpory na emailu, chatu a telefonu
• Budeš koordinovat a vyvíjet malý tým spolupracovníků zákaznické podpory
• Budeš odpovědný za spokojenost zákazníků
• Budeš klíčovým kontaktem pro zákazníky a tým v oblasti nových obchodních řešení (EDI – elektronická výměna dat mezi systémy)
Co bys měl mít a ovládat?
• Příjemnou komunikaci a odhodlanost pomoci lidem
• Nebát se udělat rozhodnutí a vzít odpovědnost do svých rukou
• Zkušenost s vedením nebo koordinací menšího týmu
• Základní znalost problematiky elektronické výměny dat a chuť se učit novým věcem
• Výborná znalost češtiny a pokročilá znalost anglického jazyka
• Nebát se práce v terénu se zákazníky
Proč se ti tam bude líbit?
• Příjemná atmosféra, málo byrokracie a k tomu spousta příležitostí
• Místo ve fajn týmu (nejmladšímu členovi je 22 a nejstaršímu 45 let)
• Jedná se o holandskou rodinnou firmu a většina podnikání se děje v západní a severní Evropě
• Kanceláře na jihu Brna s jedním z nejlepších výhledů na město
• Lekce angličtiny, pravidelné týmové a sportovní akce
• 5 týdnů dovolené a další benefity
• Klíčovým benefitem je však pro tebe to, jak tě práce bude bavit a naplňovat
• Možnost postupu na vyšší pozici v průběhu 1. roku (služební vůz, další benefity)
• Místo pracoviště: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
největšího hráče v oblasti prodeje náhradních dílů do zemědělství s centrálou v Holandsku
největšího hráče v oblasti prodeje náhradních dílů do zemědělství s centrálou v Holandsku
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3549560
Dátum zverejnenia: 28.11.2018
2018-11-28
lokalita: Brno - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.