Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrativní pracovník evidence plateb
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá profesionální správou nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budov, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník evidence plateb.
Náplň práce:
- Zadávání nových objektů do interního systému
- Tvorba předpisů pro vlastníky
- Evidence vlastníků včetně změn vlastnictví
- Evidence platební morálky vlastníků
- Upomínání dlužných položek
- Stahování plateb z bank do interního systému a jejich párování
- Zpracování ročního vyúčtování vlastníků
- Vracení vzniklých přeplatků a vymáhání případných vzniklých nedoplatků
- V případě špatné platební morálky příprava podkladů pro vymáhání právní cestou a následná komunikace s AK
- Vystavení bezdlužnosti pro potřeby vlastníka
- Následná komunikace se členy výborů SVJ, vlastníky a manažery správy jednotlivých objektů
- Občasné návštěvy institucí
- Vedení interní pokladny, drobná administrativa, archivace
Požadujeme:
- SŠ vzdělání nebo SOU ukončené maturitou
- Zkušenost z oboru správy nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budov velkou výhodou
- Znalost účtování bytových družstev výhodou
- Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet, Pohoda
- Proaktivitu, preciznost a spolehlivost, smysl pro detail
Nabízíme:
- Práci na plný úvazek či OSVČ
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Příjemné pracovní prostředí
- Mobilní telefon k soukromému použití
- Možnost mimořádných odměn
- Zázemí stabilní společnosti
- Dlouhodobou pracovní příležitost
- Benefity: občerstvení na pracovišti, 3 dny sick days, občasná práce z domova, 1 týden dovolené nad zákonný rámec
- Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3705025
Dátum zverejnenia: 28.6.2019
2019-06-28
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista back office, Specialista pohledávek, Účetní Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.