Manažer/manažerka daňového oddělení v konzultační společnost

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Hledáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozici manažera/manažerky daňového oddělení konzultační společnosti s kancelářemi v Praze a Brně. Tato pozice je otevřena pro kancelář v Brně.

Motivuje Vás výzva obsadit tuto pozici a stát se členem/členkou managementu společnosti? Jste ochotný/ochotná převzít odpovědnost za rozvoj týmu a za obchodní rozvoj oddělení?

Za co budete mít odpovědnost?

Jako leader

  • Budete odpovědný/á za definování a implementaci strategie oddělení v návaznosti na strategii mateřské společnosti a za prezentaci strategie vedení společnosti (boardu)

Jako manažer/ka budete mít odpovědnost za

  • Budování, řízení a rozvoj týmu ve spolupráci s HR oddělením společnosti
  • Definování a kontrola standardů kvality dodávaných služeb
  • Řízení projektů zejména v obchodní oblasti – rozvoj obchodu, řízení vztahů se stávajícími klienty, získávání nových klientů, spolupráce v oblasti marketingu
  • Řízení budgetu – odpovědnost za plnění obratu i za dodržování nákladů

Jako daňový poradce budete

  • Koordinovat přípravu a revidovat daňová přiznání připravená ze strany týmu
  • Poskytovat daňové rady klientům a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni a ve všech oblastech daní – samozřejmě, vše ve spolupráci s týmem
  • Koordinovat větší daňové projekty jako např. vývoj nových produktů, daňové strukturování, daňové due dilligence, atd.
  • Poskytovat podporu v oblastí daní interně ve společnosti

Jaké máme požadavky?

  • Zkušenosti na podobné pozici alespoň dva roky
  • Velkou výhodou je praxe ve společnosti poskytující outsourcing služeb v oblasti účetnictví, mezd, daní a auditu v mezinárodním prostředí
  • VŠ vzdělání ekonomického nebo právního zaměření v kombinaci s managementem
  • Osvědčení daňového poradce
  • Angličtina na úrovni C1 – plynule slovem i písmem
  • Vynikající komunikační a organizační dovednosti
  • Schopnost rozhodovat a brát na sebe zodpovědnost

Co Vám nabízíme?

  • Možnost seberealizace a osobního růstu
  • Podílet se na rozvoji zavedené společnosti v oblasti outsourcingu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a celou řadu benefitů
  • Stabilní a perspektivní zaměstnání
  • Příjemné prostředí a spolehlivé spolupracovníky (aktuálně v oddělení 3 daňoví poradci a 3 juniorní kolegové)
  • Místo výkonu práce: Brno

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3816621  Dátum zverejnenia: 22.11.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.