Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Support
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je silným hráčem na trhu vlasové kosmetiky a kosmetických doplňků, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Care Support.
Pozice je vhodná i pro absolventy bez předchozí praxe, s dobrou znalostí angličtiny a maďarštiny.
Vaše náplň práce:
Administrativní činnost
- Správa objednávek – B2C i B2B eshopy pro CZ, SK a HU
- Administrace eshopu – listing produktů, schvalování klientů
- Vystavování faktur vydaných/ zálohových vydaných, zpracování faktur přijatých (ne zaúčtování)
- Správa pohledávek
- Vedení docházky, cestovní výkazy
- Pravidelné výkazy (Eko-kom a podobně), inventura ve skladu 2x za rok
- Péče o kancelář – objednávání zásob, starost o květiny, kuchyňku
- Kooperace s kolegyní na customer care oddělení = zastupitelnost
Zákaznická podpora
- Každodenní komunikace se zákazníky – telefonem, emailem
- Komunikace s OZ, se skladem a dopravními společnostmi
- Vyřizování reklamací
- Komunikace a spolupráce s účetní firmou
- Spolupráce napříč odděleními
Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera
Očekáváme:
- Středoškolské vzdělání
- Možné i bez předchozí praxe, pozice je vhodná pro i absolventy
- Dobrá znalost Anglického a Maďarského jazyka
- Komunikativní a trpělivá povaha
- Proaktivní přístup a týmový hráč, který zvládne pracovat i samostatně
- Práce v účetním systému POHODA výhodou
- Pokročilé zvládnutí MS Office, zejména Excel
- Záliba v kosmetickém sektoru výhodou
Nabízíme:
- Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou
- Mladý dynamický kolektiv
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Motivační finanční ohodnocení
- Práce na home office po předchozí domluvě
- Bonusy a prémie
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem
- Multisport karta dotovaná ze 100 % zaměstnavatelem
- Výuka AJ
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- Účast na firemních akcích – školení, teambuildingy, večírky
- Občerstvení na pracovišti – káva, čaje, čerstvé ovoce, sušenky
- Zázemí moderních kanceláří na Praze 8
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4055151
Dátum zverejnenia: 31.3.2021
2021-03-31
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Telefonní operátor Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.