Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažer/ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 Kč/měsíc
30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, silně se rozvíjející zdravotnickou kliniku v Praze, hledáme novou kolegyni, či kolegu na pozici Office manažer/ka.
Náplň práce:
- asistence a podpora napříč společností (vedení společnosti, vedoucí pracovníci a celá oddělení např. obchod, nákup, HR, klientský servis, laboratoř)
- podpora při inventurách zboží a majetku společnosti
- tvorba reportů a podkladů pro vedení společnosti
- zajištění chodů kanceláří, objednávání zboží (kancelářské potřeby, IT aj.) dle potřeb kanceláří
- tvorba zápisů z porad a zasílání zápisu zúčastněným zaměstnancům
- evidence a shromažďování a následné rozdělování pošty pro vedení společnosti
- příjem návštěv, obchodních partnerů pro kancelář vedení společnosti
- všeobecná administrování činnost
- tvorba dávek pro zdravotní pojišťovny a jejich evidence
- komunikace se zdravotními pojišťovnami a úřady (např. magistrát atd.)
- částečná správa interního portálu
- formátování a úprava firemních dokumentů
- evidence dlužníků z řad klientů a jejich aktivní oslovování
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- flexibilitu, zodpovědnost a pečlivost
- velmi dobré komunikační schopnosti
- základní organizační schopnost
- profesionální a reprezentativní vystupování
- proaktivní přístup
- ovládat kancelářské programy (word, excel, powerpoit)
Nabízíme:
- HPP i DPP
- firemní telefon a notebook pro soukromé účely
- sickday
- možnost kariérního růstu
- flexibilní pracovní doba
- vysoce profesionální prostředí v zajímavém oboru zdravotnictví
- nástup možný ihned
- místo výkonu práce Praha 8 – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Notebook
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Zdravotní volno/sickdays
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4204147
Dátum zverejnenia: 16.11.2021
2021-11-16
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista back office Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Spodná hranica mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc