Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manager Recruitment & Temporary
Pro-Temp Plus spol. s r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 30 000 Kč/měsíc
20 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Projektový manager Recruitment & Temporary
- Zajímá Vás práce s lidmi a personalistika?
- Myslíte si, že máte dobré komunikační schopnosti?
- Chcete pomáhat najít lidem práci a svým zákazníkům kvalitní zaměstnance?
- Rádi byste měli kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností?
- Máte rádi mít flexibilní pracovní dobu?
- Chcete sdílet pracoviště s několika málo kolegy než sedět v anonymním „open space“?
- Preferujete menší kolektiv před „korporátem“?
Jestliže jste odpověděli 7x ano, hledáme patrně právě Vás.
V našem týmu je nyní jedno volné pracovní místo pro nového kolegu/kolegyni.
Co budete dělat:
- Pravidelně komunikovat se svými zákazníky z různých oborů průmyslu a obchodu, a z různých regionů, navštěvovat je a pomáhat jim v řešení jejich náborových potřeb a obsazování volných pracovních pozic. Vytváření a udržování dobrých vztahů se svými zákazníky bude pro Váš úspěch klíčové. Stejně tak porozumění businessu Vašeho zákazníka, jeho produktům či službám, požadavkům, hodnotám, kultuře a mnoha dalším aspektům, jejichž znalosti či neznalost pro Vás může znamenat rozdíl mezi úspěchem a nezdarem.
- Aktivně a samostatně vyhledávat nové obchodní příležitosti na trhu, kontaktovat nové potenciální zákazníky a vést obchodní jednání. Kdo chce být při tom úspěšný, nesmí se bát „zvednout telefon“.
- Aktivně pracovat s informacemi, využívat databáze, sociální sítě, networking, inzerci a další zdroje, které Vám pomohou vyhledat ty správné lidi. Efektivní „Sourcing“ vyžaduje kreativitu, přemýšlení a otevřenou mysl, to se v době sociálních sítí občas podceňuje, ale opak je pravdou.
- Oslovovat a motivovat vhodné kandidáty (on-line, telefonicky i osobně) na pracovní pozice u Vašich zákazníků. K tomu využijete své komunikační schopnosti. Technologie jsou užitečné, ale vztahy se vytvářejí mezi lidmi, ne mezi počítači, tablety a telefony.
- Provádět přijímací pohovory s kandidáty, ověřovat jejich znalosti, schopnosti a dovednosti i osobnostní vlastnosti, které využijí na konkrétní pracovní pozici. Tu jim samozřejmě musíte řádně představit spolu se společností Vašeho zákazníka. Vaše schopnost vzbudit zájem kandidáta o pozici je důležitá, musíte mu však vždy poskytnout všechny podstatné informace k rozhodnutí. I on/ona si vybírá.
- Doporučovat a prezentovat Vámi vybrané kandidáty svým zákazníkům. Kandidát má zájem o pozici u Vašeho zákazníka – super, stačí již pouze přesvědčit zákazníka, že právě Váš kandidát je ten pravý
- Zajímá Vás práce s lidmi a personalistika?
- Myslíte si, že máte dobré komunikační schopnosti?
- Chcete pomáhat najít lidem práci a svým zákazníkům kvalitní zaměstnance?
- Rádi byste měli kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností?
- Máte rádi mít flexibilní pracovní dobu?
- Chcete sdílet pracoviště s několika málo kolegy než sedět v anonymním „open space“?
- Preferujete menší kolektiv před „korporátem“?
Jestliže jste odpověděli 7x ano, hledáme patrně právě Vás.
V našem týmu je nyní jedno volné pracovní místo pro nového kolegu/kolegyni.
Co budete dělat:
- Pravidelně komunikovat se svými zákazníky z různých oborů průmyslu a obchodu, a z různých regionů, navštěvovat je a pomáhat jim v řešení jejich náborových potřeb a obsazování volných pracovních pozic. Vytváření a udržování dobrých vztahů se svými zákazníky bude pro Váš úspěch klíčové. Stejně tak porozumění businessu Vašeho zákazníka, jeho produktům či službám, požadavkům, hodnotám, kultuře a mnoha dalším aspektům, jejichž znalosti či neznalost pro Vás může znamenat rozdíl mezi úspěchem a nezdarem.
- Aktivně a samostatně vyhledávat nové obchodní příležitosti na trhu, kontaktovat nové potenciální zákazníky a vést obchodní jednání. Kdo chce být při tom úspěšný, nesmí se bát „zvednout telefon“.
- Aktivně pracovat s informacemi, využívat databáze, sociální sítě, networking, inzerci a další zdroje, které Vám pomohou vyhledat ty správné lidi. Efektivní „Sourcing“ vyžaduje kreativitu, přemýšlení a otevřenou mysl, to se v době sociálních sítí občas podceňuje, ale opak je pravdou.
- Oslovovat a motivovat vhodné kandidáty (on-line, telefonicky i osobně) na pracovní pozice u Vašich zákazníků. K tomu využijete své komunikační schopnosti. Technologie jsou užitečné, ale vztahy se vytvářejí mezi lidmi, ne mezi počítači, tablety a telefony.
- Provádět přijímací pohovory s kandidáty, ověřovat jejich znalosti, schopnosti a dovednosti i osobnostní vlastnosti, které využijí na konkrétní pracovní pozici. Tu jim samozřejmě musíte řádně představit spolu se společností Vašeho zákazníka. Vaše schopnost vzbudit zájem kandidáta o pozici je důležitá, musíte mu však vždy poskytnout všechny podstatné informace k rozhodnutí. I on/ona si vybírá.
- Doporučovat a prezentovat Vámi vybrané kandidáty svým zákazníkům. Kandidát má zájem o pozici u Vašeho zákazníka – super, stačí již pouze přesvědčit zákazníka, že právě Váš kandidát je ten pravý
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Výkonnostní bonus vázaný na vlastní výsledky bez omezení
- Flexibilní pracovní dobu vč. možnosti „Home Office“
- Pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- Malý přátelský kolektiv
- Občerstvení na pracovišti
- „Sick Days“
“Pet/children friendly office“
- Flexibilní pracovní dobu vč. možnosti „Home Office“
- Pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- Malý přátelský kolektiv
- Občerstvení na pracovišti
- „Sick Days“
“Pet/children friendly office“
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Jsme pracovní agenturou a personálně-konzultační společností zajišťující zprostředkování dočasných i stálých zaměstnání a brigád. Našim zákazníkům poskytujeme kvalitní služby v oblasti dočasného přidělování pracovníků i náboru zaměstnanců na nižší a střední pracovní pozice.
Jsme pracovní agenturou a personálně-konzultační společností zajišťující zprostředkování dočasných i stálých zaměstnání a brigád. Našim zákazníkům poskytujeme kvalitní služby v oblasti dočasného přidělování pracovníků i náboru zaměstnanců na nižší a střední pracovní pozice.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Agenturou práce a personálně konzultační společností zajišťující zprostředkování dočasných i stálých zaměstnání a brigád.
ID: 3818370
Dátum zverejnenia: 25.11.2019
2019-11-25
lokalita: Praha Pozícia: HR Koordinátor Spoločnosť: Pro-Temp Plus spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 20 000 - 30 000 Kč/měsíc