Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista/ka péče o klienty s možností využití angličtiny
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Okres Teplice
Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
SPECIALISTA/KA PÉČE O KLIENTY S VYUŽÍTÍM ANGLICKÉHO JAZYKA
Rádi si povídáte a ještě raději v angličtině? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Co budete na této pozici dělat?
•Stanete se přítelem po telefonu pro zahraniční klienty
•Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
•Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
•Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Rádi si povídáte a ještě raději v angličtině? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Co budete na této pozici dělat?
•Stanete se přítelem po telefonu pro zahraniční klienty
•Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
•Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
•Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Zaměstnanecké výhody, benefity
A co nabízíme my?
•Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
•Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
•Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
•Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním neformálním příjemném prostředí
•Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
•Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
•Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
•Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
•Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
•Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním neformálním příjemném prostředí
•Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
•Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
Informace o náboru
Nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jaká je naše představa o kandidátovi?
•Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni
•Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
•Umíte pracovat s PC. Využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
•Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
•Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
•Jste samostatný/á a cílevědomý/á, rád/a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
•Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni
•Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
•Umíte pracovat s PC. Využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
•Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
•Máte dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
•Jste samostatný/á a cílevědomý/á, rád/a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3293018
Dátum zverejnenia: 28.2.2018
2018-02-28
lokalita: Okres Teplice Pozícia: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Raiffeisenbank a.s.