Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka člena představenstva s angličtinou
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova, Praha 4, Česko
Hvězdova, Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
ASISTENTKA ČLENA PŘEDSTAVENSTVA S ANGLIČTINOU
Do společnosti Raiffeisenbank sídlící na Pankráci na Praze 4 hledáme vhodného kandidáta/ku, který/a by byl/a pravou rukou člena představenstva zodpovědného za divizi IT. Pokud jste spolehlivý/á, zodpovědný/á a toužíte po kreativní práci, ve které můžete využít vaše organizační schopnosti, přihlaste se do výběrového řízení.
Co budete na této pozici dělat?
• Podporovat člena představenstva banky
• Komunikovat s managementem společnosti a s ostatními vedoucími pracovníky
• Připravovat podklady k interním poradám, zápisy, evidence reportů
• Organizovat služební cesty a pracovní schůzky
• Vést kalendáře a podpisové knihy
• Zpracovávat ad-hoc úkoly
• Organizovat akce (teambuildingy, vánoční večeře, meetingy a schůzky mimo banku)
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Máte za sebou zkušenost z podobné pozice např. asistentka ředitele
• Disponujete znalostí anglického jazyka – dokážete porozumět psanému textu, překládat a nebojíte se ani mluveného slova, které využijete při organizaci schůzek a objednávání hotelů
• Umíte pracovat v programech MS Office. Dokážete z dodaných informací vytvořit reporty v MS Excel a udělat reprezentativní prezentaci v MS Powerpoint. Vaše výstupy jsou precizní a přesné.
•Jste diskrétní a dokážete rozeznat informace, které mají prioritu. Budete se účastnit porad, ze kterých budete pořizovat zápisy
• Je pro vás charakteristické příjemné vystupování, jste komunikativní a vždy vstřícný/á s ochotou každému pomoci
• Vyhovuje vám pracovat samostatně, jste proaktivní a nečekáte, až za vámi přijde šéf s úkoly
A co nabízíme my?
• Pestrou práci v okolí zajímavých lidí z oboru bankovnictví i mimo něj
• Možnost dozvědět se více o povědomí bankovního světa a neustálé učení se nových věcí
• Zodpovědnou práci, kde vám umožníme rozvinout vaše schopnosti
• Příjemné pracovní prostředí na Praze 4 Pankráci, v blízkosti stanice metra
• Přátelské mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
• Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku nebo místo ve školce pro děti (a k tomu klasika – kafeterie, stravenky, zvýhodněné produkty a další…)
Do společnosti Raiffeisenbank sídlící na Pankráci na Praze 4 hledáme vhodného kandidáta/ku, který/a by byl/a pravou rukou člena představenstva zodpovědného za divizi IT. Pokud jste spolehlivý/á, zodpovědný/á a toužíte po kreativní práci, ve které můžete využít vaše organizační schopnosti, přihlaste se do výběrového řízení.
Co budete na této pozici dělat?
• Podporovat člena představenstva banky
• Komunikovat s managementem společnosti a s ostatními vedoucími pracovníky
• Připravovat podklady k interním poradám, zápisy, evidence reportů
• Organizovat služební cesty a pracovní schůzky
• Vést kalendáře a podpisové knihy
• Zpracovávat ad-hoc úkoly
• Organizovat akce (teambuildingy, vánoční večeře, meetingy a schůzky mimo banku)
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Máte za sebou zkušenost z podobné pozice např. asistentka ředitele
• Disponujete znalostí anglického jazyka – dokážete porozumět psanému textu, překládat a nebojíte se ani mluveného slova, které využijete při organizaci schůzek a objednávání hotelů
• Umíte pracovat v programech MS Office. Dokážete z dodaných informací vytvořit reporty v MS Excel a udělat reprezentativní prezentaci v MS Powerpoint. Vaše výstupy jsou precizní a přesné.
•Jste diskrétní a dokážete rozeznat informace, které mají prioritu. Budete se účastnit porad, ze kterých budete pořizovat zápisy
• Je pro vás charakteristické příjemné vystupování, jste komunikativní a vždy vstřícný/á s ochotou každému pomoci
• Vyhovuje vám pracovat samostatně, jste proaktivní a nečekáte, až za vámi přijde šéf s úkoly
A co nabízíme my?
• Pestrou práci v okolí zajímavých lidí z oboru bankovnictví i mimo něj
• Možnost dozvědět se více o povědomí bankovního světa a neustálé učení se nových věcí
• Zodpovědnou práci, kde vám umožníme rozvinout vaše schopnosti
• Příjemné pracovní prostředí na Praze 4 Pankráci, v blízkosti stanice metra
• Přátelské mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
• Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku nebo místo ve školce pro děti (a k tomu klasika – kafeterie, stravenky, zvýhodněné produkty a další…)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3406776
Dátum zverejnenia: 31.5.2018
2018-05-31
lokalita: Hvězdova, Praha 4, Česko Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretářka Spoločnosť: Raiffeisenbank a.s.