Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista klientské zkušenosti
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova, Praha 4, Česko
Hvězdova, Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
SPECIALISTA KLIENTSKÉ ZKUŠENOSTI
Robert je cool člověk a vede jeden z nejdůležitěších týmů v bance. Proč je tak důležitý? Stará se o zákaznickou zkušenost a ta je u banky, která je už třetím rokem považovaná za nejpřívětivější, fakt klíčová. Robert není šéfem odjakživa a ještě před nedávnem dělal specialistu pro výzkum trhu a zákaznickou zkušenost, tím pádem rád naučí práci specialisty CEXu každého, kdo:
• Má selský rozum a používá ho
• Umí čísla a nebojí se analýz
• Dokáže výsledky analýz interpretovat
• Má dost fantazie a kreativity, aby vymyslel řešení pro vylepšení zákaznické zkušenosti
• A nakonec bude umět zařídit, aby se navržené řešení stalo realitou – a k tomu potřebujete i prořízlou pusu
• A angličtina se také neztratí
O tom, jak to v Robertově týmu chodí, vám sám rád poví osobně, když si s ním domluvíte schůzku. Zařídí ji pro vás Péťa.
Už teď můžem ale říct, že přestože jsme banka a korporát, máme k sobě lidsky blízko, máme rádi chytré lidi s drivem a nápady. Rádi se kocháme úchvatným výhledem z 18. patra naší centrály na Pankráci. A můžeme nabídnout spoustu benefitů (i z oblasti bankovních produktů). Každopádně neformální atmosféra je benefit k nezaplacení!
Robert je cool člověk a vede jeden z nejdůležitěších týmů v bance. Proč je tak důležitý? Stará se o zákaznickou zkušenost a ta je u banky, která je už třetím rokem považovaná za nejpřívětivější, fakt klíčová. Robert není šéfem odjakživa a ještě před nedávnem dělal specialistu pro výzkum trhu a zákaznickou zkušenost, tím pádem rád naučí práci specialisty CEXu každého, kdo:
• Má selský rozum a používá ho
• Umí čísla a nebojí se analýz
• Dokáže výsledky analýz interpretovat
• Má dost fantazie a kreativity, aby vymyslel řešení pro vylepšení zákaznické zkušenosti
• A nakonec bude umět zařídit, aby se navržené řešení stalo realitou – a k tomu potřebujete i prořízlou pusu
• A angličtina se také neztratí
O tom, jak to v Robertově týmu chodí, vám sám rád poví osobně, když si s ním domluvíte schůzku. Zařídí ji pro vás Péťa.
Už teď můžem ale říct, že přestože jsme banka a korporát, máme k sobě lidsky blízko, máme rádi chytré lidi s drivem a nápady. Rádi se kocháme úchvatným výhledem z 18. patra naší centrály na Pankráci. A můžeme nabídnout spoustu benefitů (i z oblasti bankovních produktů). Každopádně neformální atmosféra je benefit k nezaplacení!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3509574
Dátum zverejnenia: 5.10.2018
2018-10-05
lokalita: Praha Pozícia: CRM specialista, Klientský pracovník, Marketingový specialista Spoločnosť: Raiffeisenbank a.s.