Poradce pro prémiovou klientelu - Domažlice

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Domažlice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jsme potřetí v řadě klientsky nejpřívětivější bankou roku, přidejte se k nám!

Poradce pro prémiovou klientelu je důležitou součástí týmu a jeho hlavní náplní práce je kontakt s prémiovou klientelou pobočky. Zjišťuje potřeby movitějších klientů a nabízí jim řešení na míru. Na pobočku v Domažlicích hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni s chutí obchodovat a vybírat pro naše klienty ta nejlepší finanční řešení.

Co budete na pozici dělat?

V prvním půlroce:

•Seznámíte se s našimi produkty a systémy
•Setkáte se svými prvními klienty a budete získávat klienty nové
•Plníte plány uzpůsobené pro prvních šest měsíců
•Rozšíříte své dosavadní znalosti studiem v Akademii pro osobní poradce, zakončíte ji certifikací

Po půl roce:

•Spravujete a rozšiřujete vlastní portfolio 150 – 300 klientů. Pro tyto klienty jste výhradními osobními poradci a budujete s nimi partnerství
•V rámci osobních schůzek analyzujete finanční situaci klienta a navrhujete pro něj finanční plán, který můžete postavit na širokém spektru produktů (mj. také investice, pojištění apod.)
•Hodnoceni jste za plnění plánu navázaného na vaše portfolio, váš bonus odpovídá míře plnění tohoto plánu.

Zaměstnanecké výhody, benefity

•Mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují.
•Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde.
•Příjemné a dostupné místo práce.
•Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku a k tomu klasika – kafeterie, stravenky, zvýhodněné produkty a další…

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•Jste vyzrálá osobnost s předchozími zkušenostmi v pozici osobního bankéře, klientského poradce, apod.
•Máte prokazatelné úspěchy v akviziční činnosti a obchodních aktivitách.
•Máte výbornou znalost finančních/bankovních produktů a služeb.
•Jste přirozeně orientovaní na zákazníka a umíte s ním řídit vztah i jeho očekávání.
•Umíte výborně komunikovat a srozumitelně prezentovat.
•Jste schopni analyticky uvažovat a zároveň vidět věci v širších souvislostech.
•Jste vzdělání v ekonomické oblasti (SŠ/VŠ), schopnost domluvit se cizím jazykem výhodou.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3527747  Dátum zverejnenia: 30.10.2018