Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka hypotečních center
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova 1716, Praha 4, Česko
Hvězdova 1716, Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na místo kolegyně, která se posunula v rámci banky, hledáme další dobrou duši, která bude podporou našeho hypotečního týmu. Rádi vám dáme šanci i pokud jste šikovný absolvent
Co budete na této pozici dělat?
*Podporovat management hypoteční sítě – např. reportingem a přípravou prezentací
*Zajišťovat operativní a systémový reporting v rámci hypoteční sítě
*Organizovat porady ředitelů hypotečních center
*Zajišťovat organizaci eventových akcí pro hypoteční síť (např. školení, hypoškoly pro nováčky atd.)
Jaká je naše představa o kandidátovi?
*Jste pozitivně naladěná a nebojíte se komunikovat – nejčastěji budete komunikovat s vedením hypotečních center, ale také s různými odděleními na centrále banky a s externími společnostmi
*Baví vás organizování, organizační schopnosti jsou vaší silnou stránkou
*Záleží vám na preciznosti při plnění svých pracovních povinností, máte rád/a ve věcech pořádek, jste zodpovědný/á a je na vás spoleh
*Neutíkáte před zodpovědností a máte ochotu a snahu problémy aktivně řešit
*Rychle se učíte, máte schopnost samostatně zpracovávat informace a interpretovat výsledky
*Máte chuť do práce, jste proaktivní a nečekáte jen na pokyny od nadřízeného
*Jste vstřícný a ochotný ostatním pomoci a poradit
*Umíte vytvářet prezentace v MS Power Pointu
Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás už zbytek naučíme.
Náskok před ostatními budete mít, pokud:
*Ovládáte MS Excel na pokročilejší úrovni – budete tvořit tabulky, grafy, kontingenční tabulky a vzorce. Pokud ne, nevadí, důležité je, že se to chcete naučit
*Orientujete se v retailovém bankovním prostředí, ideálně v hypotékách a jejich procesech
*Domluvíte se anglicky
A co nabízíme my?
*Šéfa Pavla, na kterého se můžete spolehnout a který Vám pomůže se dále rozvíjet
*Přátelskou atmosféru na pracovišti v seniorním týmu
*Příležitost poznat banku a prostředí centrály
*Samostatnou práci, která umožňuje využít vlastní invenci a dovednosti
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci, 14. patro
*Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (vybrat si můžete příspěvek na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvek na další vzdělávání, na zdraví, kulturu, sport)
Co budete na této pozici dělat?
*Podporovat management hypoteční sítě – např. reportingem a přípravou prezentací
*Zajišťovat operativní a systémový reporting v rámci hypoteční sítě
*Organizovat porady ředitelů hypotečních center
*Zajišťovat organizaci eventových akcí pro hypoteční síť (např. školení, hypoškoly pro nováčky atd.)
Jaká je naše představa o kandidátovi?
*Jste pozitivně naladěná a nebojíte se komunikovat – nejčastěji budete komunikovat s vedením hypotečních center, ale také s různými odděleními na centrále banky a s externími společnostmi
*Baví vás organizování, organizační schopnosti jsou vaší silnou stránkou
*Záleží vám na preciznosti při plnění svých pracovních povinností, máte rád/a ve věcech pořádek, jste zodpovědný/á a je na vás spoleh
*Neutíkáte před zodpovědností a máte ochotu a snahu problémy aktivně řešit
*Rychle se učíte, máte schopnost samostatně zpracovávat informace a interpretovat výsledky
*Máte chuť do práce, jste proaktivní a nečekáte jen na pokyny od nadřízeného
*Jste vstřícný a ochotný ostatním pomoci a poradit
*Umíte vytvářet prezentace v MS Power Pointu
Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás už zbytek naučíme.
Náskok před ostatními budete mít, pokud:
*Ovládáte MS Excel na pokročilejší úrovni – budete tvořit tabulky, grafy, kontingenční tabulky a vzorce. Pokud ne, nevadí, důležité je, že se to chcete naučit
*Orientujete se v retailovém bankovním prostředí, ideálně v hypotékách a jejich procesech
*Domluvíte se anglicky
A co nabízíme my?
*Šéfa Pavla, na kterého se můžete spolehnout a který Vám pomůže se dále rozvíjet
*Přátelskou atmosféru na pracovišti v seniorním týmu
*Příležitost poznat banku a prostředí centrály
*Samostatnou práci, která umožňuje využít vlastní invenci a dovednosti
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci, 14. patro
*Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (vybrat si můžete příspěvek na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvek na další vzdělávání, na zdraví, kulturu, sport)
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Šéfa Pavla, na kterého se můžete spolehnout a který Vám pomůže se dále rozvíjet
*Přátelskou atmosféru na pracovišti v seniorním týmu
*Příležitost poznat banku a prostředí centrály
*Samostatnou práci, která umožňuje využít vlastní invenci a dovednosti
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci, 14. patro
*Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (vybrat si můžete příspěvek na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvek na další vzdělávání, na zdraví, kulturu, sport)
*Přátelskou atmosféru na pracovišti v seniorním týmu
*Příležitost poznat banku a prostředí centrály
*Samostatnou práci, která umožňuje využít vlastní invenci a dovednosti
*Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci, 14. patro
*Benefity, které si můžete uzpůsobit sami na míru (vybrat si můžete příspěvek na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvek na další vzdělávání, na zdraví, kulturu, sport)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3529715
Dátum zverejnenia: 3.1.2019
2019-01-03
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Raiffeisenbank a.s.